GOTT NYTT ÅR!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat men vi har inte haft något internet..:/
Jag tänkte bara säga det..

Gott nytt år!

Gamla stan

Hej!

I morgon ska vi åka till gamla stan med klassen.=)
Ebba kommer i morgon klockan 8 så ska vi gå till pressbyrån och träffa resten av klassen tjugo över.
Men först måste jag så klart lämna Josse. -.-
Men det kommer kanske bilder sen, jag ska ta med kameran och jag har ingen sån där kabel så jaa...
Men nu ska jag tömma min tvätt korg för den behöver mamma. ;) =P

Now the pictures comes. =P

Hej!
Nu kommer bilderna från showen;



Jag innan jag hade gått.



Rymdvarelserna =P


Madde =)


Linda och Agnes =)


Linda i hennes now or never kläder =)


Några söta små gummibjörnar när de övar


FLEX!!



Ebba =P

Det var nog alla bilder..

En bild på Donika, Ebba, Linda och sex-åringarna förra veckan: 

Sjuk

Hej!

Idag i skolan var jag tvungen att gå hem för jag hade ont i huvudet och var förkyld.. Så i morgon ska jag inte gå till skolan.
Men snart så kommer mamma hem och då ska vi äta mat. =) Är jättehungrig!
Hej då!♥

Bättre sent än aldrig

Hej!

Det kanske är lite sent men i söndags hade vi dans show. Men jag kan inte lägga upp bilder idag det får bli tidigast på måndag men... bättre sent än aldrig. =P

Jag har inte bloggat på jättelänge men jag har inte hunnit eller orkat..

I dag var vi i kyrkan med klassen. Vi sjöng några sånger m.m.

♥Hej då♥

Veckans ord

Hejsan!

Jag kunde inte skriva om i lördags i söndags för då var jag hemma hos Emma, Jacob och Marianne.
Men vi köpte lite julklappar och en likadan tröja som det står get over it på. =P

Idag ska jag ha dans genrep eller vad det heter i teatern. Mamma sydde precis in min tröja så den passar för annars åker den ner och den har inga axelband. :O

Nu ska jag göra veckans ord, hejdå!♥♥

RSS 2.0