Åskar!! :O

Hej!
Jag har ju varit sjuk idag så jag har inte gjort nåt särskilt.
Men det åskar så jag ska nog inte vara inne på datan mer! ;) hehe


Jag tror inte jag ska till skolan i morgon eftersom att jag har feber. :(

See ya! :)♥

Sjuk!! :(

Hejsan!

Jag vaknade runt kl.5 av att det kändes som rakblad eller nåt i min hals!
När jag sväljer och andas så gör det jätteont!! :'(
Men jag har tagit en halstablet och en alvedon så det borde nog bli bättre tills i morgon.. (Hoppas jag!)

Jag kanske kan passa på att städa lite grann? ;P Det är väldigt stökigt i mitt rum.. :O

Jag bloggar mer sen :)

RUBRIK....

Hej!

Jag sitter vid Julias data och har kollat lite på bloggar.. Julia, Josse, pappa och Cissi är ute.. intressant.. ;)
Men jag har typ inget att skriva om så hare bra! :)

Sovmorgon! :)

Hejsan!
Imorgon har vi sovmorgon tills tjugo i 9, vi brukar börja kl 8, för vi gick över på tiden förra veckan. :)

Jag kunde inte blogga igår eftersom att jag kom hem runt tjugo över 8 och sen duschade jag och så kom jag på att vi hade spanska prov idag så jag behövde öva. :O
Men jaa... jag ska kolla några bloggar så bloggar jag mer i morgon, Hej då:P

1 år + dans :)

Hej!

Idag fyller bloggen år! Hehe grattis XD

Om typ 2 timmar ska jag på dans, Ebba kmr och hämtar mig och sen drar vi! :)
Jag har inget specielt mer att säga men kanske bloggar efter dansen. :)


Ebba :)

Hej
jag kom hem från Ebba för ett tag sen, vi fixade naglarna och kollade på TV. Hon skulle hämta nagellacken och då kom jag på att jag hade "nagelstenar", vet ej vad det heter, i min väska från när jag köpte det i täby. XD
Men hon skulle städa rummet innan hon åt middag så jag gick hem.
Men i helgen kanske vi ska åka till täby C :)

Mina ;P Före;
 
Efter;
 

Ebba Före;



Efter;





"Stenarna"

Hihi :P

Läxor

Hallu!

Just nu sitter jag och gör läxor.. BORING!!
Har egentligen inget att skriva om men aja.. Ni kan ju alltid få 3 bilder :)



Cuutie!!! ♥


Josse!!!♥  (Dålig kvalite jag vet)


Gör engelska just nu -.-

Bye!! :P

Hos Cissi

Hallu!
Jag är hos Cissi nu
Josse och jag åkte tåg till östra och sen mötte pappa oss där och så åkte vi pendeltåg hit till skogås. :P
Vi åt precis
fläskfile' med pommes. :)
I kväll ska vi nog se på talang, om inte Jocke och Julia inte tkr om det.... :O
sees♥

Farmor

Hej!
Idag har jag varit hos farmor på påskmiddag. =)
Vi åt lamm och potatis. =P
Sen gick vi på en promenad i en timme typ. Hehe =P

I morgon ska Josse och jag cykla till pappa runt halv elva eller nåt =)
Men sen kommer vi till baka till mamma för då ska de på påsk middag hos farmor.




Josse fastnade med foten i snöhögen


Hehe, den hänger i baklucksfönstret! XD


Och sötaste lilla Ian! =O


Har bakat cupcakes! :P

Hejsan!
Jag och mamma bakade nyss cupcakes ;)
Bilder:





Haha! Jag vet inte så bra bilder men aja!
ses!


RSS 2.0