Täbyy

Hej!

Har kommit hem från täby för ett tag sen.
Jag och Ebba åkte dit vid elva och åt på donken och provade massa kläder och sen gick vi och köpte en present till frida för hon fyller år idag, GRATTIS!
Sen gick vi till tibble hallen och kollade på en dans tävling fast vi kollade bara på discon. Och då kom Madde.B, Angelica, Linda, Hanna och Frida.

Så nu har jag kommit hem!

Hej då♥

Gjort läxor..

Tjaba!

Nu har jag gjort lite läxor, letat upp några saker i huset som t. ex tvätt medel som har något varnings märke ska redovisa det för klassen i morgon;


Så nu kollar jag några bloggar och sen ska jag på dans, ska möta upp Ebba sen hos mamma kl. 18:25 typ. :)

Och just det! Vi hade ju prov på huvudstäder idag, jag fick bara 21 rätt.. :(
Jaja, bättre lycka nästa gång! ;)

Ha det bra!♥


Prov i morgon!

Hej!

I morgon ska vi ha prov på Europas huvudstäder! =O
Så jag måste träna på de jag kan typ lite mindre än hälften av Europas huvudstäder..

Men nu ska jag göra veckans ord och träna huvudstäder ;)

Ha det bra!♥


Rubrik...

Hej!!

Nu har jag ätit middag det blev tacos. :)
Idag hade vi ingen jumpa i skolan så vi fick spela bränn boll istället. Senare i kväll ska jag se på Idol och sen efter det ska jag se på kändisljungeln. :)

Nu ska jag städa mitt rum.. Hej då♥♥


Skola..

Hej! :D

Nu har jag kommit hem från skolan. Vi slutade tjugo i två men jag skulle hämta Josse som slutar 2 varje dag. Men i skolan så hade vi musik idag, jag, Madde.B, Angelica, Ebba och Frida gör en dansvideo. :)

Men nuy ska jag äta mellis, göra läxor och sen ska jag och Ebba åka till dansen!

Hej då!!♥♥


God morgon!

God morgon!

Jag ska dra till skolan strax typ halv åtta så jag hinner inte skriva så mkt men ville bara säga god morgon! :)

Jag bloggar sen efter skolan´!

See ya! ;) ♥♥


hehe;)


Orka skriva en rubrik!?

Hej!

Idag har jag ju varit i skolan och då kom han som ska börja i vi klass, han heter Månem.
På morgonen hade vi slöjd och sen så hade vi språk, jag har spanska.

Sen så skulle jag till drama klockan kvart i fyra så jag hann inte blogga någonting då..

Lite bilder från idag;  


Haha, jag och Donika♥


Linda :)


Josephine ;)


Linda pch Ebba :)   ( bild från i fredags )

Hej då!♥


Hej hej!

Hej!

Igår hann jag inte blogga för först så gjorde jag några läxor och sen klockan 6 så cyklade jag hem till mamma och letade först efter en reklam artikel och sen efter mina 'tossor' för jag skulle till dansen. Och sen halv sju kom Ebba och så cyklade vi till dansen. Vi gjorde någon dans med temat FEST! Haha!

Men jag kommer inte kunna blogga något i helgen om jag inte typ får låna pappas Iphone att blogga på...

Ha det bra!
Adios! ;)♥


RSS 2.0