Sjuk! :(

Hejhej!

Jag har inte vart i skolan i dag eftersom att jag är sjuk.. :(
Men nu är det i alla fall lov! :D♥ Äntligen!!
Jag ska kanske va me Ebba på söndag om jag mår bättre ska ringa henne i morron så får se om det blir nåt ;)


Men nu ska jag se på tv och ränsa bilder.. ( -.-' )
Ha det bäst!!♥

kopkakes :o

Hejhej!

Sitter i Julias rum och kollar på TV.
Vi bakade cupcakes, eller skulle... De smakade skit! När vi tog bort de från plåten så efter ett tag när vi skulle diska plåten så va det nåt grönt gegg i.. :o
Vi gjorde typ gift bakelser. :o Vi kallar de för kopkakes. ;o

Haha! XD Intressant?? NEPP :P

Ian kan gå!!! :) ;o

hejsan! :)♥

Jag va precis nere och lekte lite med Ian. Han gick från mamma till Josse och till mig :)
Så han har precis lärt sig gå ;D



gullunge!! :D♥♥♥♥

hejhej :)

Hejhej!

Jag kom hem halv tre ungefär. ;) Jag åkte skolbuss hem, den tog värsta omvägen! ;o Först till hjälmsta, ekeby, hammarbacken, ormsta och sen hit ;) :P
Men i kväll har jag dans, jag vet inte om jag ska åka med Ebba, Frida och Hanna eller om jag ska åka buss.. :P

Imorgon ska iallafall Mia och jag åka skolbuss till skolan ;D

Men jag måse göra läxor nu jag har ett musik prov, engelska förhör, so-frågor tills i morgon.

Ses!♥


Bilder ;)<3

Hejhej!

Idag har farmor vart här hon gick till tåget för en halvtimme ungefär.

Jag tog några kort, så här kommer de;





















Hehe, bilder från idag ;)<3


..

Förlåt att jag inte har skrivit nåt på typ en vecka men jag har haft typ tre prov den här veckan... -.-'
Spanska prov So prov och nåt mer tror jag eller så var det förra veckan XD Vi har prov typ HELA tiden, bokstavligt talat!! :o
Jag hinner inte göra nåt annat än att plugga till prov, läxförhör, test o.s.v -.-

Ialla fall så har jag inte gjort nåt speciellt idag, har lekt med Ian, vart i skolan (slutade 15.30 ) vart inne på facebook.. Jaa... Det har helt enkelt vart en vanlig söööölig fredag..
Nu kollar jag på idol som varje fredag, hehe.. :P

Inte så intressant och roligt inlägg kanske men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva..

Igår hade vi skol bio, vi såg nåt om nån räv.. Skit tråkig! Jag fattade ingenting.. :o Jocke kollade samtidigt och han somna!! Haha!




















Några gamla bilder ;) Jag har ju inte lagt in bilder på skit länge så jag gjorde det nu ;) :D♥

Idol ;)

Hej!
Jag sitter/ligger och kollar på idol ;)

Idag har det bara vart en vanlig skoladag jag slutade som vanligt 15.20?!-.-'
Efter skolan gick jag och Elin till tåget. Hon skulle till sin dans "stationen efetr tibble" och jag skulle av i bällsta för jag skulle till pappa ;P

Jag kelade lite med Plurret och så. Kollade på Tv... aa en vanlig tråkdag helt enkelt ;o
asså jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. så jag skriver nog mer i morgon.. hehe.
Ha det bäst!♥

P.S! Vem hejar ni på i Idol? ;)

tråk inlägg... ;(

Hej!
Igår gick jag och Julia hem till pappa och städade Plurret och Yambos bur. Jag hann inte blogga för jag skulle på dans och hade massa läxor och så.. :(

Idag har jag vart i skolan, jag bytte från biologi till fysik. Man har biologi i fem veckor, fysik i fem veckor, kemi i fem veckor, fysik i fem veckor och sen så börjar det om.. Vi fick plasta in våra böcker det vart skit bubbligt på min framsida men på baksidan vart det perfekt! ;)

Vi slutade 5 i 3 så jag kom hem ungefär kvart över 3. Så jag har bra ätit mellis och haft tråkigt!
Snart ska jag göra läxor, men först ska jag kolla några bloggar och gå in på fscebook. ;P
Ha det bra!! :)♥


förlåt ;(

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft tid. -.-'
Jag håller på med min läxa som är tills i morgon, verbjakten.. Jag har två verb till att hitta men jag vet inte vilka det är.. ;o
Jag har inget speciellt att skriva egentligen ... jag bloggar i morgonen antingen på morgonen (troligtvis inte) eller efter skolan om jag inte ska va med nån eller nåt. ;)
Ha det bäst!♥


RSS 2.0