Gröna lund!! :)

Hej!

I morgon ska klassen åka till grönan. Vi åker kl.13:07 typ och kommer hem runt halv nio.
Jag kommer så klart ta massa kort så det kommer ni få, men nu ska jag vila lite, jag har ont i huvudet.. :(

hallu

Hej!

Mamma är och hälsar på mormor på sjukhuset nu så Esteban, Monika och Marisol är här och passar Ian.

Esteban spelar spel så jag bloggar lite :P

Ses! :)♥


Ekebyad + om idag

Hej!

Igår hade vi ekebyad. Det var väl ganska kul men mest jobbigt.. :P
Vi kastade kula, kast med liten boll, terreng, 60 m o.s.v.

Jag hade med mig pastasallad till lunch. XD
Vi kom på 3:e plats tror jag..


Idag hade vi gympa fast jag var inte med för jag glömde min tröja -.-
Ebba, Sabina, Elin, Amine och jag kastade typ... Pernilla sa att det hette spena hehe! Man skulle kasta och få 100 poäng.
Men när vi hade fått det körde vi gris och apan i mitten.

Idag fyller Donika år också, GRATTIS! :D

Ses!♥


Film

Hej hej!

Jag skriver senare om Josses dansshow i morgon för jag ska se på film med Josse nu! ♥
ses<3

Om förrigår och igår

Hej!
 
I förrigår var jag med Ebba vi var nere vid stora parken :P
Solade och tog lite bilder;



Fikat :)



Ebba och Ian :D



Ebba i tunneln i parken ;)



Jag och Ebba ♥

 

Hihi Ebba modell :D



Hihi sötaste Ian i solen!!



Inte beredd :P

Igår när Ian satt i sin stol så hade han somnat! XD





Hihi sötis!!! ♥

See ya! :)♥

Dopet :)

Hej!

I söndags döptes Ian så jag kunde inte vara med på dansshowen!:(
Runt kl.9 åkte vi dit och fixade lokalen och sen runt.. halv två gick vi in till kyrkan och döpte honom.
Jag hällde upp vattnet i ... "Skålen" och Josse tände ljuset. :)



En blomma på min klänning :P



Min tårtbit. :)



Alla som kom fick en varsin sån här geting! :)



Christians mamma satte upp det här så jag var tvungen att ta kort ;)



Suddig bild!!!



Tillsist en bild på "dopbarnet!" ;P

Trafikdag ;)

Hej!
Idag hade vi trafik dag i skolan.. Cykelvett!
Det var tipsrunda, teknikbana, man skulle cykla runt vid bilvägar och sånt o.s.v.

Efter skolan cyklade jag och Ebba ner till centrum och handlade godis, eller jag köpte inget för jag har godis förbud.. :(
Eftersom vi har klassdisco i morgon! :D Jag ska ha med mig lite chips och kakor. :)

Sen cyklade vi hem och när jag kom hem fixade jag i ordning lite och sen kom Christians mamma. :)

Men nu orkar jag inte skriva mer! XD

På söndag ska Ian döpas ,btw! :)

RSS 2.0