tacos

Hej!♥

Nu är pappa och Cissi och handlar tacos saker för vi ska äta tacos. :)

Sen ska vi se idol men Julia och Jocke vill typ inte det. :(

Hejdå!♥


Spökvandring

Hej!

Igår var ju vi på spökvandring det gjorde vi först sen så värmde vi oss i en stuga där de berättade spökhistorier om en präst och en typ präst dräng eller jag kommer inte på vad det heter och sen en om en bonde.


FULA jag


Julia fula jag och Josse

Hej då!♥

Hos Julia

Hej!

Nu är ja ghos Julia eller har varit det ett tag men Julias dator hade inget internet och hon hade Cissis dator och jag fick inte låna Jockes dator... -.-
Men nu funkar internet igen :P

Sen klockan sex typ ska vi åka till skansen och gå på spök vandring. ;)

Nu ska jag chatta med Jullia.

Adjöö! :P ♥

Stääda -.-

Hej!
Nu är jag ensam hemma för Josse och pappa åkte precis till doktorn för Josse har typ öroninflammation eller nått. :O
Men sen när de kommer tillbaka så ska vi typ åka till Cissi, Julia o Jocke. Men nu ska jag städa. -.-
Hejdå♥

hmm...

hej!

jag chattar video samtal med Julia (juliajidkvis.blogg.se)

blablabla har typ inget att skriva om...

hmm.. hm.. hejdå! x)

rolit inlägg?? :O

blablabla

Hallu!

Nu sitter jag vid datan och har trååkigt!
Men nu tjatar Josephine på mig att jag måste sitta med henne när hon äter frukost. -.-

Hej då!


..

Hej!

Nu sitter jag och äter lite mat.
Sen måste jag packa lite kläder för vi ska till pappa klockan ferm.


Ha det bra!♥

Hola

Hej!

Idag har jag varit i skolan ,som vanligt..
Jag har inte så mkt att skriva om så jag skriver mer i morgon.
i kväll ska jag se på idol.
Vem hejar du på ??

Gym och sim

Hej!

Vi , pappa, cissi, julia, jocke, josse och jag har varit och badat på gym och sim idag. :)
Men pappa glömde påsen med handdukarna så han fick köpa nya där men de var så små som de man trokar händerna med efter man har tvättat händerna. ;O

Nu ska vi typ köra guitar hero ;)

Hej då!♥

Julia och jocke..

Hej!

Julia och Jocke är här nu. De kom runt fem tror jag.
Vi ska nog snart kolla på idol. Eller Julia och Jocke gillar inte det så de ska typ göra någonting annat.. Vi har ätit kebab idag.;)
Men i går i skolan kom Hanna och Erik och hälsade på. :)
Idag hade vi gympa vi gjorde typ någon bollek..
Nu chattar jag lite med Linda..
Hejdå!♥

Träna träna träna träna!!!

Hej!

Jag har redovisning på anderna i morgon men jag kan typ inte vad jag ska säga så jag får helt enkelt träna, träna oxh träna!! Sen har vi ju veckans ord och grammatik prov i morgon också... -.-
Men nu ska jag TRÄNA!!

Chao!

pronomen m.m

Hej!

Jag har precis tränat lite på pronomen, substantiv, adjektiv och verb..
Vi har prov på torsdag.
Nu ska jag fortsätta öva
Hejdå♥

Hejhej ;)

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat.. :(
I förr igår skulle vi se på bio men den hade tydligen biopremiär nästa vecka.. Mamma läste fel! ;)

Igår var vi på någon resturang och åt jag tog nått grillspett. Sen åkte vi hem till Monika och var med Esteban och sen spelade vi lite wii sport.

Och nu så har vi gäster, farmor och faster, vi har spelat crazy spagethi och något detektiv spel. ;)

Men nu ska jag kolla några bloggar och sen... göra något annat..

Hej då!♥♥

Bilder :)

Hej!

Nu har jag laddat upp bilderna på datorn!

Men igår hade vi orienterings dag på ip;


Hehe, madde när vi väntar på Linnea.


Linnea


Linnea och madde blir på körda!! :O


madde


Jag och Linnea ;)




Våra skor :)


madde och Linnea på vägen


När vi skulle gå tillbaka så följde vi det här spåret...

Lite bilder från lunchrasten idag;


Linda och Ebba ( hehe, Linda säger precis; Har du fått en ny mobil?!?! )


Vi som nördar :P


Vi, sorry kan inte rotera bilden;)


Ebba, Linda och Frida


Haha Ebba och Frida skulle se rädda ut X]


Oh My God!!!


Hehe


Linda


Frida

Så det var allt Hej då!♥

Laddar över bilder

Hej

Just nu håller jag på och ladda upp några bilder till datan men det går ganska segt så vi får se om de kommer in i dag.. Men nu ska jag försöka få över de ...
Hej då♥

Körslaget ;)

Tjaba! =)

Nu är jag hos Julia (juliajidkvist.blogg.se) och de fortfarande vi sov över... Jag är inne på hennes dator och bloggar och chattar.
Vi har varit och köpt godis, spelat wii och så har Julia varit på nån fest.
Nu kollar vi på körslaget och chattar med några.
Nu orkar jag inte blogga mer. ;)
Hej då ♥♥

Tittar på Idol

Hej!

Just nu är jag hos min kompis julia. Jag kollar på Idol men Julia gillar inte Idol så hon kollar inte på det.
I kväll ska vi äta snaks och dricka läsk. ;)

Hej då♥

tjaba!

Hej!

Igår hade vi målar dag. Vi fick ta med oss godis och kakor m.m och så skulle vi ha med oss stenar att måla på. Jag gjorde två kaniner, en blomma och en fjäril. =)

Idag hade vi gymnastik, elevens val. Vi valde catch the flag eller vad den heter..

Nu ska jag kolla några bloggar, hej då♥

RSS 2.0