Tandläkaren =P

Hej!
Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag hade inga hål! (:
Det var kl.12.40 så jag gick hem kl.12.
Men aa, nu är Cissi, Julia och Jocke här. Vi har precis ätit pankakor. (:
Har typ inget att skriva om så hejdå!♥

täby + pulka

Hej!
Jag kom hem från täby C för ett tag sen. Jag var där med Ebba och Linda, vi gick runt och kollade lite och jag köpte två nagellack på åhlens, jag har ettt present kort där.
Sen träffade vi Donika och Amine de hade kollat på det rägnar köttbullar.
Vi åt på mc donalds sen också, men jag orkar inte skriva om allt vi gjort så det kanske kommer någon annan gång. :P
Men vi åkte pulka i soptips backen med klassen, det var kul ända tills jag ramlade och slog i svanskotan. :(
Peter (Simon.P:s pappa) mulade mig!! :O
Men snar ska jag se på let's dance.
♥♥♥

Ska KANSKE få en kanin!! :)

Hej!
Efter skolan gick jag, Ebba och Linda hem till Linda och var med hennes djur lite och gjorde läxor.
Sen gick vi hem till mig och kollade på Ian och så men sen behövde linda gå för hon skulle på dans och ebba skulle göra läxor, det måste jag med. :P
Men jag frågade mamma om jag kunde få en kanin unge för Lindas kanin ska få kaninungar så då kan ju vi köpa en av dem. Men hon sa kanske för hon älskar kaniner. :)
Så jag ska kanske få en kanin unge!! ♥
Hej då!

Ebba och dans :P

Hej!
Idag efter skolan gick jag och Ebba hit till mig höll på med Ian lite. :P
Fast innan åt vi tårta från igår när mamma fyllde år. Sen dansade vi och sen gjorde vi lite lläxor.
Klockan 7 i kväll ska jag på dans, jag kanske ska åka med Ebba.
♥♥♥

Visning =P

Hejsan!
Idag är det visning i hjälmsta skolan så dit ska jag gå ksen det börjar klockan sju.
Jag kanske ska börja där sen  i höst. Eller jag tror det.
Jag har ju inget internet på datan här så jag får låna Christians laptop. =)
♥♥♥

Ian

Hej!
Idag fick jag en lillebror. =) Eller halv.
Vi var och hälsade på honom för ett tag sen, han heter Ian. =)
Och han är jättesöt!! =P
♥♥


Rubrik

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge men jag ska försöka blogga oftare.
Idag hade vi ett matte prov i skolan på procent. Det gick ganska bra.
Sen skulle man göra en vinter dikt, men min blev inget bra, jag har liksom ingen fansasi.. =(

Nu är jag inne på MSN och kollar på några bloggar och så.
♥♥♥


RSS 2.0