Dans + spanska

Hej!
Halv sju ska Ebba komma och hämta mig, för vi ska till dansen.
Sen efteråt ska Christian sjutsa hem oss. :P

Jag håller på och plugga spanska, vi ska ha prov imorgon.. -.-
Men nu ska jag plugga vidare.
♥♥


Husvisningar

Hej!
Idag har vi varit på typ 5 husvisningar, eftersom vi ska flytta.
Men ja, vi har typ ätit alldeles nyss, lasange. :P
♥♥

Tråk inlägg

Hej!
I dag ska Cissi och de komma hit så vi slipper åka hela vägen till Skogås. :)
Jag har kollat lite bloggar och så sen jag kom hem. :P
Vi kom hem typ kvart i tre fast jag slutade klockan halv två..    
Jag skulle vänta på Josse hon slutar klockan två och sen skulle hon lämna en läxa till Emma. -.-

Kommer  inte på något mer att skriva så nu ska jag inte göra något alls :P 

♥ Ha det bra ♥


Svar


Janina
hej, kommer du ihåg när jag och min mamma och mina syskon va hemma hos dig, asså din mamma och min är kompisar, och så fick jag din msn, men har du bytt msn sen dess, asså för du har inte varit inne på jättelänge, men lägg till mig :)


Svar:
Asså jag glömde bort mitt lösenord till den jag gav dig så jag bytte till en som jag hade sen innan.
Men jag glömde att du inte hade den men nu har jag lagt till dig. :)
Kram


RSS 2.0