Måndag.



Hej!

Förlåt att jag inte bloggat nåt idag.. Men jag har inte haft nån ork att blogga.
Men idag va det ju skola. Jag gick med Jocke och Julia till skolan. Sen väntade jag på att Mia skulle komma och så gick vi till engelskan. Sen hade vi NO, matte, LUNCH och SO. Sen slutade vi 13:40. Då gick jag hem med Mia. Sen gick hon tillbaka till skolan, för hon hade håltimme. Sen har jag inte gjort nånting. Lekt lite med Ian. Kollat på TV. Ätit middag. Så nu sitter jag i vardags rummet och bloggar medans Ian kollar på Rori. ;)
Japp hörs senare eller i morgon. :)<3

Ebba's och Izza's specialare :)

Hej!
Jag hann bara skriva ett väldigt kort inlägg imorse. Jag missade tåget jag skulle ta som gick 17 över. Så då skulle jag ta bussen 42 men den kom aldrig så jag gick till tåget i stället och då kom bussen, så då fick jag vänta på tåget istället. -.-'
Sen gick jag hem till Ebba eller jag mötte henne på vägen. Vi dansade lite och sen bakade vi muffins med kola sås och choklad. Ebba's och Izza's specialare!! :D
Suuper goott!! :)
Japp men jag har kollat på solsidan för en stund sen. :) Kuuligt. ;)
Men japp vi hörs i morgon! :D<3
En bild på trötta mig. ;)

Mot Ebba :)

Hej!
Jag ska snart dra till tåget och möta Ebba nånstans. Ojj!! Nu måste jag dra!! Bloggar sen! :)

KOLLA!! :D

Josse har fixat blogg! jjossees.blogg.se! KOOOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAA!! :D

Slappat :)



Hej!

Idag har jag typ bara slappat, bakat pizza och sett på "posidon". :)  Heheh, Josse vart lite rädd :P
Men japp, har inte gjort nåt speciellt i dag, som sagt. Så jag har inte så mycket att skriva om. Men i morgon ska jag kanske vara med Ebba. :) Vi ska öva lite på dansen, och så. :D 
Men jag skriver imorgon hur det blir. :)

Kom hem för 2 timmar sen

Haah, gammal bild från förra vintern när jag och Ebba va ute i skogen... Råka ramla! XD
Hej!
(Fortfarande världens sämsta rubriker jag kommer på.. -.-')

Jag kom hem från dansen för nästan två timmar sen. Jag har ätit mat, dansat lite när jag kom hem och kollat på TV. Och nu sitter jag i Josse's rum och kollar på let's dance. :)  Jag ska va lite social mot Josse och sluta skriva nu. ;)
Hörs i morgon! :D<3

Hörs efter dansen :)



Hej!

Nu har jag kommit hem och ätit mellis. Vi slutade tjugo över tre och då väntade jag med Elin, Mia och Linda på bussen sen drog dom till Mia och jag tog bussen hem. Och nu sitter jag här och ska strax fixa i ordning mig till dansen. Ebba går hemmifrån kvart i fem och så kommer hon till mig så ska vi gå tillsammans. :)
Så jag ska nog göra i ordning mig nu, så det inte blir som förra fredagen.. :/ Jag glömde att vi hade dans och så kom jag på det när den var tjugo.. Blev lite stressigt.. Men nu ska jag fixa mig. :)
Vi hörs efter dansen :D<3

Morning

Godmorgon!
Nu sitter jag och kollar på the voice. :P
Jag ska snart stänga av datan och borsta tänderna.. ;) Men efter skolan tror jag att jag går hem till mamma först.. Eller jag får prata med Ebba på skolbussen. :)
Jaa, men nu ska jag dra. sees <3

Ingen rubrik :/

Haha :P "Jättefin" bild på mig just nu..
Tjeenare! :)
Jag är skit bra på att komma på rubriker, va?? *noot*
I dag eftermiddag så råkade jag somna i soffan när jag kollade på TV.. XD  Haha :P
Sen väckte Josse mig och sa att det va mat, så så åt jag tacos och sen blev det gino till efterrätt. Gino är typ jordgubbar, banan och kiwi som man skärt och så lägger man in det i ugnen med riven vit choklad på. Sen äter man det med glass, skiiiiiiiiiiit gott :D
Sen efter det städade jag i mitt rum efter som jag åker till pappa i morgon. Men jag vet inte om jag först ska gå till mamma eller om jag går direkt till pappa. Jag har ju dans kvart över fem och jag slutar tjugo över tre. Så då måste jag gå till pappa och är där vid fyra och sen måste jag ta tåget till vallentuna och då hinner jag knappt vara hemma nåt.. Men jaa, det va ju intressant för er att läsa.. *noot*
Men ja så nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen. ;) Men vi hörs nog i morgon för jag orkar nog inte blogga senare.. ;)<3

God morgon ;)

Godmorgon ;)
Jag ska snart äta frukost och sen drar jag not bussen. ;)
Vi slutar tio över ett idag så det är ju bra :D
Ja men nu ska jag äta lite ;)
TRÖÖÖTT!! :/

Ruubriik ? :P

Hej :)

Asså jag kunde inte blogga i morse, försov mig :/  Men hann med bussen i allafall :) 
Idag slutade vi tre -.- 
Efter skolan gick jag , Elin o Mia hem till Elin och jag fick låna en bok av henne att läsa på svenskan och så övade vi lite på redovisningen på spanskan tills på fredag. Så hade vi So prov också, det gick ganska bra :P
Sen har vi matte pårov och musik prov på onsdag.. Bara att plugga -.-'

Ses senare ;)


Balett

Hej :)

Jag kom hem för en timme sen ungefär. Jag var ju på dans. Det va balett.. Det va väl inte jätte kul, men ja hon sa att jag fick tummen upp, så det är ju bra ;)
Jag måste bara öva på alla de där possitionerna och va det nu är.. -.-
Men det ska nog gå bra, kan redan 4 av 5 ;)  Fick en liten 'privat lektion' av Ellinor på possitionerna ;)
Men nu efter dansen har jag iallafall ätit lite middag och pluggat lite på So:n. Prov i morgon :/ 
Ska plugga lite till snart ;( Men vi ses sen jag kanske skriver senare eller så skriver jag i morgon bitti ;)<3




Hahah, jättefin bild på mig just nu :P Ganska trött.. :/


Americas next top model :)

Tjena ;)
Jag har inte gjort nåt speciellt nu efter middagen.. Mest kollat på TV. Nu kollar jag på Americas next top model. :)
Jag ska väl ta och plugga lite till på So:n senare, efter Americas next top model. ;)
Imorgon är det dans. :) Jag tror det är balett eller nåt sånt. Eller Ebba sa iallafall det. ;)
Jaja, men jag ska fortsätta kolla nu. ;) (Bara för det blev det reklam -.-)
See ya ;)<3


hungrig.. :/

Hej :)

Jag slutade tjugo i två idag :) så jag gick hem med Mia men sen skulle hon tillbaka till skolan för hon hade håltimme. Så då va jag ute med Ian lite och kollade på TV. Sen har jag bara lyssnat på musik och pluggat So för vi har prov på onsdag :/
Men ja nu kollar jag lite bloggar och väntar på att det ska bli mat, är skit hungrig ;(

Men ja vi hörs senare ;)<3


Förlåt :/

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat :/ ¨
Idag va jag, mamma, Josse och Ian och badade på gym o sim :) Ian's första bad i pool. :) Fast han tyckte det va ganska läskigt :/
Men jaa, i morgon är det skola -.- Vi har tydligen engelska gloser tills i morgon? :o Men ska fråga Mia vilka det är :P
Hörs i morgon :)
Haha XD gammal bild :p

Jag kom med :D

Hej!

Idag va det audition för dansen, nivå 4. Och Nicole sa att jag kom med :) Sen är det ballett på tisdag, så får vi se vad Maria säger ;) Så nu blir det dans 2 ggr i veckan istället för en :)
Men nu efter dansen har jag iallafall ätit middag, duschat och busat med Ian ;)
Så nu ska jag busa lite till med Ian, hare bra :)<3

Pluggar

Hej!
Nu pluggar jag lite :/ och lyssnar på musik :)  Spanska , so , matte och musik -.- Men jaa, måste man så måste man.. ;)
Idag slutade vi tio över ett så jag kom hem vid fem i halv två :)
Jaja nu ska jag fortsätta plugga..

Tja

Tja!
Efter skolan gick jag hem till Elin och vi gick ut med hundarna och snackade :)  Haha, älskar skrattattackerna vi får hela tiden xD
Men jag kom hem vid sex och då åt vi middag och sen har pappa mailat Maria och sagt att jag vill byta till nivå 4 istället, på dansen, så hoppas det går! ;)   Ellen och Ebba ska också börja där eftersom det inte är så kul om man går med massa tioåringar :/
Men nu ska jag stänga av datan och se på TV ;)

Hemma :)

Tja ;)
Nu är jag hemma från dansen. Eller jag kom hem vid nio men jag åt lite tårta eftersom att Jocke fyller år i dag ;)
Men det va väl kul på dansen, första gången på en evighet typ :P
Men jag och Ebba ska kanske byta till nivå 4 i stället för vi vill inte gå med 10 åringar :o Det va typ massa tio åringar som börjat i vår grupp och de suger :'(  Jag vill ju gå på dison men jag vill inte gå med tio åringar... Så imorron ska jag fråga Ellen om hon också vill byta, för det könns lite taskigt att bara lämna henne.. Men det är inte säkert att man kan bya, men hoppas det ;)
Men ja vi ses i morron ;)
Haha XD jaa lilla trötta jag just nu ;)

Dans ikväll :D

Tjena :D
Jag har vart hemma ett tag nu, ätit mellis och så ;)
Vi hade skitjobbig jumpa, nåt fystest typ. :/ Jag har ont i benen efter det :(
Men ikväll är det iallafall dans :D  Jag ska antingen sammåka med Ebba eller så ska jag nog ta bussen :P
Japp, men nu ska jag se på TV :)

Morning! :P

Godmorgon :P
Jag ska gå till skolan om en halv timme ungefär.. :/  Vi har jumpa första lektionen :o
Hoppas vi inte har nåt som är för jobbigt! ;)
Men jag är iallafall färdig att gå ut om jag sätter på mig skor och jacka, men jag tänker inte gå ut förrens om en halvtimme. ;)
Så jag ska kanske ta och sätta på TV:en eller nåt :)
Hörs efter skolan<3
Jag just nu :P

förlåt :(

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat :/ Men i dag har jag bara vart inne lite på datan och sen somna jag framför TV :o (a)
Men ja, det va skönt ;)  Vi åt middag vid halv nio, det blev lite sent. Så jag va rätt hungrig ;)
Men jag vet inte. Kanske ska gå och lägga mig tidigt idag..? Jag är fortfarande skittrött. :/
Jaja ;) nu ska jag kolla på TV, tror jag :P  Men jag bloggar imorgon, kanske innan jag drar till skolan eller när jag kommer hem :)



Har bild brist så ni får en gammal, sjukt söööt bild på Linda och Ebba :)<3

Bildbomb :D

Igår:
Idag:
Söta Isabella :)
Söta saga :)
Isabella när de skulle hem

hejjsvejj XD

Hej :)

Jag ska snart stänga av datan, för klockan två kommer massa människor som ska fira Jocke eftersom han fyller år på tisdag. Samma dag som mamma. ;)
Så jag kanske tar några bilder idag så får ni de ikväll med bilderna från igår :D
Jaja iallafall vi hörs senare :D


Grattis Ian :D<3

Tja tja! :)

Idag efter skolan åkte jag skolbuss hem till mamma med Mia. Träffa Donika på bussen :D(a)
Så gick jag till mamma och hjälpte Marisol och Monica lite med att fixa till Ian's lilla fest ;)
Blåste ballonger m.m. Och sen kom  mamma och Christian och då åt vi tårta och fikade och så ;)
Sen lekte vi lite med Ian sen åkte vi till pappa, för det är egentligen hos han vi skulle till efter skolan.. aja :P
Så nu har jag kollat på lets dance :D 
Bilder från idag kommer i morgon ;)









Några gamla bilder på Ian<33

Music <3

Helluu :D

Idag slutade vi i skolan 13:10 :D fast vi fick sluta fem minuter tidigare för montessori och 7a fick det ;)
Så jaa, sen gick jag och Elin hem till mig och snackade typ bara. :P
Sen vid fem behövde hon gå hem för hon skulle passa en hund eller nåt. ;)  Den hette typ rottja .. eller nåt sånt kommer inte ihåg XD
Men när hon gick hem gick Josse och jag ner till centrum och mötte mamma, så köpte vi lite presenter till honom. Eftersom han fyller år i morgon :D<3

Nu sitter jag i allafall och lyssnar på musik :D<3

  


Tre skitfina *host* bilder på mig just nu ;)

So

Hejhej :)

Nu har jag pluggat lite So. Men jag orkar verkligen inte plugga mer :/ Även fast jag bara pluggat i typ en halv timme XD  Hahah :p men jag är nästan klar har typ 5 frågor kvar så de gör jag i morgon! ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Jag har lust att göra nåt, men vet inte vad.. -.- 

Ses :D<3

Hej :)

Hej! :)

Jag kom hem för lite mindre än en timme sen, vi slutade klockan tre :/
Tycker vi skulle fått sovmorgon eller sluta tidigare eller nåt, men NEEEJ! :'(
Istället går man runt och är skittrött :(  och dessutom så får man två, egentligen tre men jag blev klar, läxor på köpet. Första dagen! Till på fredag också.. -.-'

Men aa iaf annars va det bra. Va piggare på morgonen än va jag trodde :o
Men ja ha det bra ;D

Godmorgon!<3

Godmorgon!

Nu är jag vaken. Trodde faktiskt inte att jag skulle komma upp idag, eftersom jag knappt kom upp i går när klockan va 10 :O (a)
Fast jag är endå inte trött, fast jag är endå inte riktigt vaken än.. :P

Aja, nu ska jag snart fixa mig och sen vid fem över halv åtta ska jag gå till bussen. ;)
Ha det bra! Bloggar när jag kommer hem :)

Skola i morgon :/

Hejhej :D<3

Nu har jag precis duschat :)
Imorgon är det skola :/  Jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka gå upp! Jag ställde klockan på nio idag, ja jag ställde klockan. xD Men jag kom inte upp endå förrens mamma ringde och väckte mej runt tio :O
Men ja det är väl bara och dra sej upp -.-'
Sen är det tur att jag inte måste gå hela vägen till skolan oxå (inte för att det är så långt), utan jag tar skolbussen ;D
Men jajja, jag kanske bloggar i morgon bitti, innan jag drar eller när jag vaknat :)

Ha det bra :D<3

Studiedag :D

Hejhej ;)

Idag har vi studie dag, najs :D
Jag har hjälpt Christian att passa Ian lite eftersom mamma jobbar. Hon ska jobba till åtta i kväll. Så jag ska nog hjälpa till lite senare. Men just nu har jag sjuuukt tråkigt-.-
Jag hittade en dvd från dansshowen våren 2009 oxå, så den har jag kollat på. :)  Jag vet inte riktigt vad det var vi dansade då.. Jag tror det var gotham city eller nåt? Aja.. Jag ska försöka komma på nåt att göra.. Det finns inte så mycke och Ian sover, så jag kan inte busa med han heller :/

Jaja,, jag får väl hitta på nåt ;)
Ha det bra :D<3


Säämst! :/

Asså jag är verkligen sämst på att blogga, jag vet.. :/
Men jag har inte gjort någonting alls i dag, bara typ kollat på Tv och vart inne på facebook. ;)
Jag ska lägga mig tidigt i dag så att jag vänjer mig eller jag la mig ganska tidigt igår också. ;)
Men skolan börjar ju på onsdag så jag ska gå upp tidigt också, tror jag. Eller 9 i allafall ;)
Jag tycker synd om alla som började idag och som ska börja i morgon. :/
Men ja nu ska jag kolla på Tv ;)

Ha det bra :)<3


förlåt ..

Hej! :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag mådde inget bra :(
Hade ont i huvet och mådde illa -.- Men nu mår jag bra :D
Men idag har jag ingen aning om vad som händer ;)  Aja vi får se :P

ha det bra ;)<3



Ian förra hösten ;)

Ebba :P

Hejhej :D

Jag åkte till mamma idag vi två tiden kanske och sen kom Ebba hit. :)♥
Vi gjorde inte så mycket, typ bara snackade :P  Men det va najs ;)
Men jaa , hon gick hem vid fem tror jag. Sen gick jag ner till centrum och mötte mamma och hjälpte henne med Ian för vagnen fastnade i snön, så jag tog med hans lilla pulka och körde honom runt :D
Sen har jag inte gjort så mycket , lyssnat på musik och kollat runt lite på bloggar ;)

Ha det bra! :)♥



Bild från i somras :)

I Julia's rum ;)

Hejhej :)
Nu sitter jag i Julia's rum och lyssnar på musik. Vi har vart i täby och köpt blandannat en ny guldfisk , eller Julia köpte den. ;) Och så köpte vi en födelsedags present till Jocke och lite till. ;)
Men nu ska vi snart köra singstar :P
Ha det bra!<3
hahah.. jag har ju inga bilder på Julia's data så ni får en från arkivet ;)

Kinesiska Lyckokakor.

Hejhej :)
Jag , Julia och Josse har bakat kinesiska lyckokakor. :P

Eehhmm jaa.. jag har inget mer att skriva. :/   men jag skriver mer sen.




Vart ute med Plurret ;)

Hej :D

Jag har precis vart ute med Plurret i snön :D    och så har Jocke , Julia , Josse och jag "skottat" snö på studsmattat , för pappa och Cissi va för lata för att ta bort den där svarta grejen på studsmattan XD :/

Så aa det är typ vad jag har gjort idag , nu chattar jag med Donika , det va länge sen :/<3
Men aa vi hörs ;D<3´

Jag tog ingen bild men  ni kan få bild på Plurret från nyår och mig och Donika på sommarlovet ;)

 

Plurret :)



Donika och jag ;)

Bilderna ;)

Hej!

Hahha , ni fick ju aldrig bilderna från nyårs afton så nu får ni de , men det är inte så många.. :P



Hahha , alla bilder jag tog på Plurret vart när han stod med ryggen mot XD



Plurret rev mig när han blev rädd för fyrverkerierna :(



Julia ;)

Det var några bilder , orkar inte ladda upp fler ;)

Förlåt :/

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har sovit hos Elin två dagar i rad ;)
Så jag kunde inte blogga därifrån :/ Men aa nu vet ni vrf jag inte har bloggat ;)

Jag kom hem för ungefär en timme sen så ja , jag vet inte vad jag ska göra idag.. antagligen ingenting :P

aja hörs sen ;)<3



1 Januari 2011 :D:D:D

Hallu :P
Idag er det första januari tvåtusenelva:D<3  Jag hoppas verkligen att det här året blir bra... :)  Hihihih det kommer det nog att bli ;)<3

Men idag ska jag kanske åka och hämta SLEX DVD:n eller så får jag åka nån annan dag ;)
Men då är det bäst att jag väcker pappa snart så han kan köra mig dit ;)

Men iallafall i går var det ju nyårs afton :)   Först åkte vi och såg på bio och åt på mc Donalds. Sen åkte vi hem och jag och Julia fixade lite i garaget till kanninerna för de fick va där nere i ett tag typ tills klockan två när de inte smällde så mycket mer eftersom det är kallt där och dom kan ju inte vara inne för länge för då kan de typ få en schock (stavas?) Men a innan det så var vi ute med dom på tomten i snön och lekte :D  Fast de va ganska rädda för fyrverkerierna plurret gosade typ ner sig i min famn :o :P  

Vid tolv gick vi ut till fotbollsplanen och skjöt lite fyrverkerier , eller inte jag men pappa och Jocke. :P
Jag är skit rädd för fyverkerier :/
Jag tog lite bilder men de får ni senare idag ;)



Bild från i somras :)<3

RSS 2.0