Kom med =)

Hej!

Jag har glömt att säga att jag har kommit med i disco grupp 4! =)
Igentligen så fick jag veta det i tisdags (på min födelse dag x]) men jag har glömt att skriva det.x}

Ha det bra♥♥

Hallu

 Hej!

Nu har jag nästan nyss kommit hem från min fasters "fest". =)
Vi var bjudna på lunch för att hon fyller år idag. Vi åt kina mat och sushi. =)

Nu ska jag äta upp min mat så ni får ha det så bra!

Hej då♥♥

Ebba

Hej!

Idag har jag varit med Ebba. Vi åkte till Rönsjön eller vad den nu heter.
Vi köpte först en pan pizza för klockan var typ 12 och sen köpte vi en glass.

Sen åkte vi hem till Ebba och spelade lite rappa kalja. x}
Sen gick vi ut i skogen och plockade blåbär för vi skulle göra blåbärs-muffins. (:
 De var jätte goda!

Det går inte att ladda upp bilder just nu men jag får lägga in bilder i morgon istället...

Hejdå!♥♥

Flen i morgon :)

Hej, i morgon ska vi till Flen. :) Jag tror inte att jag kan blogga något där för det finns typ ingen data..
Vi ska åka här ifrån vid 6 typ. =O
Men nu måste jag packa. Ha det bra!♥♥

Flen


Hej!
På torsdag eller fredag ska vi ( mamma, Josse o jag ) åka till flen. :) Vi ska vara där tills den 17:de juli. :)

Ha det bra!♥

RSS 2.0