Duschat ;P

Hejhej!

Nu har jag precis duschat jag va på dans kl.19.15-20.15. Vi gjorde lite mer på dnasen och pratade om vad vi skulle ha för kläder, vi ska typ ha "lady gaga-tema"  :P

Så nu har jag duschat :) I morgon har vi brytdag, man får välja själv vad man vill jobba med gå till vilket klassrum (förutom montessori såklart) man vill.
Så det är ju bra då kan man ta de roliga ämnena.. som... jag vet inte ingen är så speciellt kul men, aa... XD

Jag bloggar så fort jag kommer hem efter skolan, jag slutar typ klockan tre.
Ses!♥


Random bilder ;o

Haha! Jag och Julia hade tråkigt efter vi hade städat Plurrets och Yambos bur så vi tog lite random bilder :P




Chiko!

Sötnosar :P

Titta vad Cissi kom hem med, mums!! :D

Snygga jag! -.-'

Plurret blir som galen när jag kommer ut! XD



Han är lille-gluppsk!



Blommorna Julia och jag köpte på väg hem från skolan ;)



Nu är det middag ses sen!<3

Fredag :)

Hej :)

Nu är det äntligen fredag igen! :) Den här veckan har känts som den längsta veckan i hela mitt liv ;o Jag orkar inte skriva så mycket så ni får en liten kort sammanfattning av min dag ;)

Idag hade vi skolfoto, vi hade det på sista lektionen, svenskan. Jag vart säkert skit ful som vanligt ;o
Sen efter skolan skulle jag och Elin ta tåget, vi kom precis när ett tåg kom det åkte typ 10 över 3 så vi fick vänta på det som gick 23 över. Elin skulle till dansen som ligger i täby kyrkby och jag skulle hem till bällsta så då åkte jag med henne en station ;)
Sen när jag kom hem åkte Jocke och Julia till landet med sin pappa och Cissi och Josse åkte och handlade mat så jag va helt själv så jag städade Plurrets bur. Det behövdes VERKLIGEN det såg ut som en svinstia typ. :o
Men nu är det rent och fint :D
Sen nu på kvällen har jag inte gjort nåt speciellt vart inne på facebook och kollat på TV typ. :P

Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra riktigt har inga planer men vi får se. ;) Kommer säkert på nåt att göra så småning om. :P

Det här blir nog sista inlägget så jag säger godnatt nu! GODNATT! ;)♥

P.s Jag vet att det inte va så speciellt kul inlägg, men som sagt orkar jag inte blogga just nu... Jag får blogga bättre i morgon :)

Elin

Hej! :)
Idag efter skolan tog Elin och jag tåget till bällsta och hälsade på Plurret han va hel knäpp, vi skulle sätta på han selet men han bara hoppade i väg. Sen åkte vi hem till henne och gjorde läxor och dansade. ;)
Jag ska fortsätta med  so-läxan vi har ju prov i morgon. :(
Ha det bra, ses!♥

Middag :)

Hejsan ;)
Jag har precis ätit middag :) Det blev nån kycklinggryta med äpple ;P
Det vart lite sen middag men, bättre sent än aldrig ;)
Jag ska plugga lite till på so läxan ;)
Jag vet inte så speciellt roligt inlägg men jaa ;)
Imorgon ska jag gå till Plurret, hos pappa för vi slutar tio över ett så ja. Hade tänkt gå dit efter skolan idag men vi slutade klockan tre så jag orkade inte. :o
Ha det bra! :)♥

Oops ;)<3

Hallu!
Jag kom hem vid ungefär halv fyra. Vi slutade klockan tre.
Först på morgonen gick jag till tunneln och mötte upp Mia så gick vi till skolan. Så hade vi handledar tid. Vi hade inte skolfoto idag det är på fredag ;o
När jag loggade in på datan va klockan kvart i fyra och meningen va att jag skulle blogga men jag fastnade på facebook så jag glömde bort allt jag skulle skriva och att jag skulle skriva Oops! ;) Men jag skrev i alla fall lite kommer nog ett inlägg lite senare jag har ett prov jag måste plugga till som är tills på fredag och vi fick veta idag!
Två dagar att plugga liksom!? :o
Aja, jag ska nog gå nu om jag orkar (ligger så skönt i soffan och kollar på Tyra Banks show ;))
Ses :)♥

God morgon!♥

God morgon! :)

Jag har typ precis vaknat och ska göra mig i ordning till skolan och så.
Idag, imorgon eller på fredag har vi skolfoto vet inte när!?! Min handledare/mentor sa på fredag fast hon visste inte säkert men alla i klassen säger att det är idag.. :o
Så jag ska gå in på skola direkt och kolla ;)
Ses efter skolan!:)♥


Hej!
Nu har jag kommit hem från dansen, kollat på idol, ätit yoghurt och duschat ;) kom hem för ungefär en timme sen.
Först gick jag till Ebba kvart över sex, jag trodde det tog typ en kvart att gå till henne för jag skulle va där halv sju så jag gick lite lagom takt men sen så när jag nästan va framme hade det bara gått fem minuter så jag gick jättelångsamt men jag kopm fram typ tjugo över så då gick vi till frida. Vi skulle gena över lilla IP men det va en STOR pöl där typ som ett träsk så vi fick gå runt och inte försöka att kliva i vattnet sen kom vi till Frida halv sju, vi skulle va där tjugo i. XD    Så då gick vi till Hanna och så fick vi skjuts av Hannas mamma hon hämtade upp Hanna på baletten och så åkte vi till täby kyrkby och dansade. :)
Vi stretchade, styrke trnade, gjorde diagonaler, dansade o.s.v

Så nu är jag inne på facebook och ska kolla några bloggar men ha det bra bloggar kanske i morgon bitti :)♥


Dans! :)♥

Hejsan!

Jag pratade nyss med Ebba hon sa att jag kunde åka med henne, Hanna och Frida till dansen så det är ju  bra. :)
Så jag ska gå till Ebba typ kvart över sex så ska vi gå till Frida och åka till dansen :)
Men jag ska nog gå och göra mig i ordning och sen ska jag äta hörs efter dansen ;)♥


IUP-möte ;)

Hejhej!
Jag kom hem runt tre ungefär :o
Vi skulle egentligen sluta kl.14:15 på elevensval (bild) men jag skulle ha IUP-möte kl.14:00 så jag gick tjugo i. ;) På mötet gick det väl bra vi pratade lite om mål och vad jag vill ha i slutbetyg (MVG såklart ;D) och så. :P Jag frågade henne när vi hade skolfoto för alla säger att det är i morgon men hon sa bara 22-23 förragången vi hade mötes tid, nu sa hon på fredag?!?! Men hon skulle typ ta reda på det tills i morgonbitti ;o
Så nu har jag väl inte gjort så mycket ätit mellis och nu sitter jag här i köket med min laptop ;D

Ikväll ska jag på dans :D Jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit men antagligen åker jag buss eller så åker jag med Ebba, Hanna och Frida.. I don't know? XD
Men vi får se jag bloggar kanske innan jag åker eller efter. ;)

♥:D Ses senare :D♥

 

Två gamla bilder på mig ;o


Ute med Ian :D<3

Hejsan!<3

Jag kom precis hem från lekparken ;) Jag va ute med Ian och lekte lite :D
Vi gick ner till parken i Åby och gungade m.m :P






hemma

Hejhej!
Jag kom hem för 40 minuter sen typ vi slutade tjugo i två :D
Jag ska väl antagligen göra läxorna nu och så men jag bloggar mer efter :)
Ses :)<3

Tjatja!<3

Tjatja!
Jag sitter och kollar på idol i mitt rum. :P Har nästan precis gjort klart matteläxan, det va jättesvårt typ nåt om nåt räkne träd eller nåt.. ;O
Fick hjälp av pappa eller Jocke på typ varje tal XD
Efter skolan gick jag hem, vi slutade 10 över ett, i solen och gick till Plurret. Vi gick lite med selet på baksidan i typ en halvtimme eller 20 min... precis när jag stängde dörren när jag skulle in började det spöregna!! :O
Men ja nu chattar jag med Julia och Mia :D

Igår va jag i stan med mamma, Josse, faster och gerard. ;) Vi åt på resturang och köpte skor åt josephine.
tyvärr har jag inga bilder men.. aa orkar inte skriva mer ;(
Ha det bäst!♥

Saturday :D

Hejhej!

Idag va farmor här och fikade lite vi åt panakotta, äppelpaj och hallonpaj. :)
Jag fick ont i magen så jag behövde lägga mig och vila... :'(

Nyss spelade Julia, Josse och jag lite guitar hero ;)
Snart ska vi se på jurassic park när pappa och Cissi kommer hem från cyklingen ( vilket kan ta ett tag.. ;) )

Imorgon ska vi inte göra så mycket, ska träna på engelskan och spanskan... -.-
Nu kom de hem ses i sen :)

Läxor -.-

Hej igen! ;)

Nu har jag gjort klart matten, nästan... Och övat lite på engelskan och spanskan.
I morgon bitti ska jag träffa Mia vid tunneln runt 7.40 och dra till skolan ;(  Vi slutar 13.10! :D
Jag har inget speciellt att skriva om men.. jaa.. hörs i morgon ;)♥

Dans :)<3

Hej!
Igår var jag ju på dans. Vi stretchade, styrketränade, dansade och stretchade lite till ;) Jag har träningsvärk i hela kroppen!! Det är väl bra men det gör ooont! :(

Idag var det skola, som vanligt. Vi hade handledar tid, spanska, musik, NO/TK, Lunch, matte, engelska och SO.
Men jag har massor av läxor som jag måste göra nu så jag bloggar efter det. ;)
Ha det bra!♥♥

Flygdagen m.m ;D ;P

Hej!
I förrigår var jag, pappa, Cissi, Julia, Josse och Jocke på flygdagen. Vi åkte hellikopter, funny! Och kollade lite på bilarna och åkte till mackdonalds och åt lunch. :)
Tyvärr har jag inga bilder men pappa la upp en video på youtube så kolla på den om ni har lust ;P
http://www.youtube.com/watch?v=5IG8mOKjXo4&feature=player_embedded <--Länk

Klockan sju har jag dans :) Ebba kommer och hämtar mig runt halv så åker vi dit (Frida också såklart ;)) Hoppas vi får veta vilken låt vi ska dansa till! ;D

Bloggar kanske när jag kommer hem eller innan ;D

Ha det bra!!♥♥

Jag just nu ;)

Ebba

Hej!
Jag va med Ebba nyss, hon gick hem för ett litet tag sen.
Vi gick ner till centrum och köpte godis satt på bänken en stund sen gick vi hem och åt.
Sen fixade jag en frisyr på Ebba ;P Den blev lite... konstig XD haha!
Men ja nu har jag tråkigt, som vanligt.. ska kanske ta och rensa min garderob.. eller nåt!
Ses!<3

Plurret<3

Hej!
Jag har gjort rent Plurrets bur och lite så.
Idag efter skolan va jag med Elin men så fick jag värsta allergianfallet, blev liksom helt röd och svullen det är fortfarande lite svullet men det är bättre, så jag var tvungen att ta 2 allergitabletter och gå till hennes pappa så skjutsade hennes mamma hem mig till pappa, eftersom det är så långt att gå.
Ha det bäst!<3


RSS 2.0