I know

I know har inte bloggat på minst en månad typ men... aa har inget att skriva om och batteriet till datan är nästan slut så jag bloggar mer sen i kväll xd ♥

Väldigt låångt inlägg ? nee.. :(

FRIDA :)

hejhej :)

nu sitter jag i soffan och chattar med Frida på facebook :)
världens bästa konversation asså XD

 
20:22
god natt sovgot.. zZZzzZZzz
20:22
hihi natti natti ;);)
20:23
hihi,, mamma ska läsa saga nu :D:D jippie (prinssesan och prinsen)
20:23
ooooh får ja va me ?? :D:D
20:23
självklart kom NUUU !! <3<3
hahah ah :):)
20:24
aaaaaaaaaaa kommer :):) <3<3
mihihi :>
20:24
nehh, men jah ehh själv hemma
jag jöög förlåt..:(:(
blev du ledsen? :O:O :(:(
20:25
va tråkigt :(:( nu blir ja ju lessen skulle ju höra på ptinsessan o prinsen :'(:'(
20:25
sorry :/:/
20:25
:'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'(
20:25
höhöhöhööhö ....:(:(:( :´(
:´(
20:26
:P:P nemen de gör ju inge ;);)
20:26
jippiieee :D:D nu ehh jag gla igen :P:P
20:26
va braaa ja me :):)
20:26
:'(:'( till :D:D
20:27
hihi precis :D:D
20:27
:D:D
20:27
:D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D
20:28
:D:D * en minjon dollar xD ?
20:28
vaa fattar inte xd :P:P
20:29
hahah nehh det var inge spec bara skrev det..:D:D haha
20:29
hahahah okej :D:D
20:29
:P:P
20:29
>:O>:O
20:31
p a j s o p p a
m m m m . . . .
u u u u
m m m m
s s s s
20:31
hahaha!! >:O>:O
20:31
XDXDXDXDXD :D:D
20:32
f u n n y :):)
:P:P
20:32
y e e e h : P
20:32
m a r i a m o n t a s a m i :O:O ( stavas )
20:33
h a h a h a

haha bästa humorn asså X'D

Klar :)

Hejhej! :)

Nu är jag klar med alla läxorna måste bara läsa igenom proven lite senare.
Julia och Josephine va ute och städade till Yambo och tyckte så synd om Plurret så de städade åt han också :) 
så det va ju snällt :) fast jag känner skit taskig mot Plurret :'(
Ha det bra! :)♥





hehe jag just nu xd

Plugg -.-'

Hejhej! :)
Jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har inte haft tid denhär veckan jag hade musik test igår, skulle ha svenska prov men man fick välja i dag eller på tisdag så jag tog tisdag, sen har jag so förhör, matte förhör och fysikprov.. så jag har varit rätt upptagen.. -.-'
Men nu är det bara fredag kvar sen är det helg!! :D♥
Jag slutar 15.20 i morgon och då maste jag ju såklart gå hem för skolbussen kommer 15.15.. -.-' Och man får inte gå 10 min tidigare för då får man frånvaro o det vill jag inte ha.. :'(

Men gud vilket tråkigt inlägg.. ;o men ja då vet ni varför jag inte bloggat.. ;)
Nu ska jag äta mellis och plugga sen måste jag packa till mamma , städa till Plurret städa mitt rum..
Så ja, jag kommer va ganska upptagen idag.. får se om jag bloggar ikväll.

Ha det bäst! ♥♥





Haha! mitt fulla skrivbord.. xd kolla läxhögen till vänster!! :o allt ska in imorgon!!

Linda :)♥

Hejhej! :)
Idag va jag ju med Linda ( lindasbeautystyle.blogg.se ) jag gick till henne vid två tiden nån gång :) Så kollade vi lite på tv gick ut och fotade lite och spelade in lite videos. :D
Sen gick vi ner till centrum och hon köpte godis och jag en pepparkaks-sandwich ;) hihi :D
Sen gick vi hem till mig och lekte lite med Ian och va inne på facebook och så.
Hon gick hem vi fem tiden för hon skulle på fotbolls träning. :P

Musse :)♥


Ceasar :)♥


Linda :)♥


Musse :)♥


hihi, Ian och Linda :)♥


naaw göllungar :')♥


Ian :)♥

Linda :)♥

Hejhej!
Jag ska dra till Linda om en halvtimme typ kanske.. för hon ska tvätta håret och jag måste äta innan. :)♥

Så jag bloggar när jag kmr hem. :)


RSS 2.0