Lov :)

Heheh , jag och Frida på showen förra året :)

Hej! :)
Idag va första lov dagen :) Eller det har ju vart lov sen i fredags efterskolan , men jag tycker inte helgen egentligen räknas ;)
Jag har inte gjort nåt speciellt alls idag. Men det är skönt med slapp-dagar ibland. :)
Men på lovet har jag typ inte bestämt vad jag ska göra :P Eller jag ska va med Frida nån dag , iallfall :)
Men sen vet jag inte , men vi hörs :)

Solsidan :)

Mm,, fin bild *not*
Tjena :)
Nu är de snart dags för solsidan :) Som sagt så har ju Josse och jag bakat chokladbollar , så de ska vi bjuda de andra på :P  Tyvärr så tycker inte Jocke om de .. Nee , men han får väl nåt annat , tror jag :)
Har vart ute lite med Plurret idag :P
Fast han gillar inte snö typ :o eller inte djup snö iallafall :P
Men jag har egentligen inget att skriva om , så vi hörs kanske efter solsidan :)

Bakat :)

Hej! :)
Jag och Josse har bakat för en liten stund sen. :P
Vi bakade chokladbollar , men eftersom jag inte gillar kokos och Josse inte gillar pärlsocker på , tog vi riven vit choklad :D Det vart faktiskt gott :D
Vi ska ha de som fika typ , till solsidan ikväll :)  Ni får bild på de senare :)

In sisters room :)

Hellu! :)
Just nu sitter jag inne i lillasysters rum. :) Hon spelar piano :P  Vi kom hem från skogås ungefär vid fem/sex kanske. Då åt vi middag och sen hade vi en liten brottnings match typ XD
Men ja nu ska jag väl göra nåt ;9 Hlrs :)<3

Rubrik :)

Heheh , just nu ;)

Hej!
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga igår kväll , men jag hade ingen lust helt enkelt. :P
Men idag ska jag (och alla andra) åka (till skogås) och träffa några av Cissi , Julia och Jockes kompisar , typ , och sen ska vi till deras moromor för att hon fyller år. :)
Men nu ska vi nog snart åka , så måste sätta lite fart ;)

..

Bild från i höstas ;)
Hej! :)

Jag är fortfarande sjuk , så jag är inte i skolan idag heller.  Idag ska jag i alla fall till pappa. :) Egentligen ska jag gå dit direkt efter skolan , eller efter dansen men det är ju lov. Men eftersom att jag inte är i skolan så kommer han och hämtar mig och Josse klockan 8 ungefär. Josse ska på fest först.
Vi hörs :)<3

Hatar att va sjuk

Länge sen jag la upp en bild :o


Hallu! :)
Jag hatar verkligen att vara sjuk. De är så himla tråkigt. De enda jag har gjort idag är kollat på TV , vart inne på datan , tagit hand om Ian. Han är också sjuk , 39 graders feber och förkyld. :( Men han springer endå runt i hela huset. :P
Fast jag mår bättre nu , så jag tror jag ska till skolan i morgon. Men jag har egentligen ingenting mer att skriva. Så vi hörs i morgon eller i kväll. :)<3

Sjuk :/

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat nåt på två dagar typ , men jag är sjuk och har inte haft lust. :/
Asså jag är skit trött, men jag sov endå till 6 först men sen vid åtta/nio tiden somna jag om och sov till halv tre. :o (a)  Sen vid tre åt jag lunch och nu chattar jag med lite olika personer ;)
Men vi hörs senare eller i morgon. :)

Sorry :/

Hej!
Sorry för dålig bloggning under helgen. :/
Iallafall så har jag vart i kista med Elin och shoppat hela dagen. Vi åkte dit kvart i elva ungefär och sen kom jag hem typ vid fem halv sex. :P
Men i morgon är det iallafall skola. Jag slutar 13:40 och då ska jag gå hem till pappa och städa till Plurret. Sen tar jag väl tåget till vallentuna och går hem därifrån eller nåt. ;)
Jag skulle ju kanske kollat på danstävlingen i lördags men jag gick inte dit för jag fick inte tag på Ebba och jag ville inte gå själv lixom :/
Men aa vi hörs mer i morgon. :)<3

.

Hej! :)

Idag ska jag kanske gå och kolla på danstävlingen , om typ Ebba eller nån annan också ska dit. ;)
Men jag ska ringa henne lite senare typ vid 12 tror jag  ;)
Nu måste jag käka frukost för det har jag inte gjort än xd
Ses senare :)<3

Duscha :)

Hej! :)

Nu har jag kommit hem eller aa rätt länge sen , men jag har ätit och lyssnat på musik. Jag ska snart duscha. :)
I morgon ska jag kanske gå och kolla på disco tävling i tellus hallen om jag har nån att gå med. Vill ju inte gå själv ;) Hoppas Ebba kan, hon skulle typ till stan och så men hon kanske ska gå ochh då kan jag gå med henne :D
Ja men nu ska jag hoppa in i duschen :) Hörs ! <3

Snart dans :)

Hej :)

Om 10 minuter kommer Ebba och då ska vi dra ner till gymnasiet för daans! :) Idag är det sista gången på 2 veckor tror jag :(  Så ja , jag följde inte med på den där festen.. :/
Men nu ska jagta fram en vattenflaska så vi hinner till dansen. Det brukar alltid bli ganska brottom när vi går över åbyjärde. Klockan brukar typ va 10 över då och vi börjar lixom 15 över. ;) Men vi brukar hinna i tid. Men nu ska jag gå, vi hörs efter dansen :)<3

Bloggar i morgon

Hallu :)
Jag pratade ju med mamma för ett tag sen. Jag ska inte åka till festen utan jag stannar hemma och går på dansen istället. Sen kommer de hem senare på kvällen. ;)
Jag bloggar imorgon antingen på morgonen eller efter skolan. :)

Uups!!

Tjena!:)

Idag slutade jag 13 vi fick sluta 10 minuter tidigare. :)
Jag gick hem och pluggade lite spanska , lekte med Ian och va inne på facebook. :P
Imorgon kommer mamma och hämtar mig efter skolan så åker vi nånstans (kommer inte ihåg var) och sen ska vi på fest. Så då blir det inte så mycket bloggning. Bloggar nog när jag kommer hem. Fast nu kom jag på att jag har dans i morgon ?! :O Uups!!
Hörs sen måste gå och säga till mamma nu :P

Alla ♥-dag bilder :)








Hahah , äre gott så äre ;)

Hann inte

Heheh, snyggish ;D

Hej!
Kag hann inte skriva nåt igår efter dansen. Skulle egentligen ha redovisning på engelskan idag, men eftersom Mia knappt kollat på papret för hon har vart sjuk, och vi är i samma grupp så får vi redovisa nästa onsdag istället.
Men idag va det näst längsta dan på hela veckan. Slutade klockan tre. Jag gick direkt hem och lekte lite med Ian och så har jag vart inne på facebook. Imorgon slutar jag 13:10. Får se om jag går direkt hem eller om jag är med nån.
Jag har egentligen ingenting att skriva om.. Men nu ska jag gå och duscha! :D<3

Brooottom

Hej!

Jag sitter och väntar på att Ebba ska komma så att vi kan gå till dansen, som börjar om 18 minuter.. :)
Det är balett idag :/ Ojj nu kom hon hörs senare! <33

Tåårta! :D<3

Bara för att de ee såå söta! :D
Hej!
Nu sitter jag och hjälper Julia med hennes engelska gloser. Har nästan precis ätit middag. Ganska sent, ja. Men så blire ibland ;)
Vi ska snart äta lite tårta, det är ju trots allt alla hjärtansdag. :D
Men ja, i morgon har jag skriskor. (tror jag) Så då tar jag bussen till vallentuna och går däifrån till ip. Jag vet inte om det är i A eller B hallen heller.. :/ Men det löser sig i morgon ;)
Nu är Julia klar med läxan så ska dra! Hörs! :)<3

Glad alla ♥-dag!

Hellu!
Idag är det alla hjärtans dag! :D
Här är det -9,7 grader, imorse va det -25! :o  SJUKT!
Men som tur va fick jag skjuss halva vägen till skolan. :) Det va faktiskt ganska skönt att gå hem efter skolan. Iallafall i solen ;)
Idag slutade vi iallafall tjugo i två eller vi fick sluta fem över halv :P Juste! jag måste gå ut till Plurret och Yambo och ge dem nytt vatten och knäckebröd. :o
Men vi hörs senare! :)<3

Elin och Tyra



Elin och Tyra

Hej!

Jag sov ju över hos Elin. Jag gick dit vid halv åtta kanske och så snackade vi och sen drog vi ut och mötte Emelie och så. :) Sen vid halv elva drog jag och Elin hem igen. Sen på lördagen drog vi ner till centrum och mötte en av Elins gamla kompisar och snackade och gick runt och busade lite med Tyra (hennes hund). Sen frös vi så mycket så vi drog hem istället. Så drog vi över till Emelie, igen. :P
Sen sov jag över där en natt till och nu är jag hemma igen ;)
Tyvärr har jag inga bilder. :(

Brottom :/

 

Hej! :)

Jag kom hem från skolan vid 4. I morse kunde jag knappt gå ute! Jag skulle träffa Elin på parkeringen, jag kom knappt fram. Sen gick vi skulle egentligen inte åka buss men det va så kallt och bussen stod så snällt och väntade på mig så jag gick på. :P
Men nu ska jag fixa mig till dansen ska gå 5, tror nog Ebba kommer hit (?), sen ska jag äta och duscha, sen drar jag och sover över hos Elin ;)
Jag kommer nog inte blogga hemma hos henne, kanske kommer nåt inlägg när jag kommer hem från dansen. Nu har jag lite brottom.. :o<3

Godmorgon

Godmorgon!

Jag har precis ätit frukost. Jag ska snart klä på mig och så.

Jag sa ju att det typ va snöstorm igår.. Nu är det snö överallt och man kan typ inte gå.. :/ Och sen så vet jag inte om skolbussen ska åka eller inte.. Jag får gå ner till stationen och ringa Elin eller nåt, eftersom hon går på på stationen före mig. Men aja nu ska jag fixa mig.
Hörs efter skolan!<3


Pluggat klart :)

Hej!

Nu har jag pluggat klart (kanske). har suttit och klottrat och lyssnat på musik ett tag. Och såklart facebook ;)
Asså jag är SJUKT trött.. -.- Kanske för att jag pluggat..  Aa det måste va det :P
Nu ska jag gå ner och kolla om Ian är vaken :D
Ses! <3

Dags för...

plugg!! -.-'
No-prov, So-prov/förhör (?), spanska glosor..


Vart hemma ett tag :)



Hej! :)

Jag har vart hemma i kanske en timme nu. Slutade klockan ett och då gick jag och Elin hem i 'snöstormen'.. Så när jag kom hem hade jag typ mascara under hela ögonen och mitt hår såg ut som ett fågelbo.. :o
Men jag har inte gjort nåt speciellt sen jag kom hem. Suttit vid datan och lyssnat på musik typ hela tiden :D
Jag ska snart dra ner och äta mellis. :) Har inte gjort det än ;)
Men nej, nu blev jag hungrig -.- Efter den här låten jag lyssnar på är slut ska jag äta. :) Hahah, nu tog den slut :P
Ha de bra!<3

Utvecklingssamtal..



Hej! :)

Idag efter skolan gick jag hem med Elin, eller ja vi gick tillsammans iallafall. ;) Sen åt jag mellis och drog direkt till skolan igen och hade utvecklingssamtal. :/  Jag hade glömt det tills min 'mentor' säger: 'Idag är det utvecklingssamtal.. Isabelle du har utvecklingssamtal idag, det vet du va?'
Jag: 'Ehh, aa... (?) Eller vilken tid va det? (a)'

Hahah bra koll man har!? Men det gick bra iallafall. Men sen handlade mamma och jag lite saker till middagen. Eller vi skulle det.. Men de där 'grejjerna' man sätter kortet i ( XD ) funkade typ inte så det gick inte så bra... Så mamma gick till ica istället och jag gick hem ;)
Ska plugga till förra veckans musik prov (som jag inte gjorde eftersom jag hade chor) tills i morgon. :/
Hörs! <3

God morgon!



Godmorgon! :)
Nu har jag ätit frukost och snart ska jag borsta tänderna och klä på mig. Måste gå till bussen ungefär halv 8 så vi hörs efter skolan! ;)


Duscha :D<3

Hej! :)

Nu har jag precis kommit hem från dansen och ätit middag. :) Vi stretchade skit mycket så nu är mina ben helt skakiga :o Men  det är bra du blir man vig :D
Men jag ska snart duscha (<3), sen ska jag kolla om det finns nåt på TV:en och kanske logga in på datan ;)
Ha det bra!<3

Tisdag



Tja! :)

Blev inget bloggande i morse. Jag orkade inte starta datan (a)
Vi slutade 5 i två, men vår lärare kom aldrig ( vi började kvart över två ) så när det gått 20 minuter och läraren inte har kommit så får man gå och ha rast, typ. Så då va det typ 3 minuter kvar tills vi fick ta rast och kom han. -.-
Men jag ska strax ta och städa upp i mitt rum.. Det ser förjävligt ut.. :/ Sen ska jag ta och plugga lite musik och So och sen är de dans!! :D  Fast det är ju ballett, så det är ett litet minus.. men ja, vi får göra det kul i allafall. ;)

Hörs! :)

Film ? :)


Gammal bild :)


Hallå! ;)
Nu har jag ätit middag, pluggat lite, suttit i soffan och kollat på TV och druckit té :)
Ja, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.. ska kanske ta och sätta på en film eller nåt. Jag bloggar imorgon bitti om jag hinner och orkar ;)

Pluggat klart :)

Hej! :)

Nu har jag nog pluggat klart för idag. ;) Eller jag kanske pluggar efter maten, antagligen.. Jag ska snart äta middag :D Jag har glömt vad vi ska äta, nånting gott blir det i allafall ;)
Men nu ska jag ta och gå ner till mamma och fråga när maten är klar, börjar bli ganska hungrig..


Plugga..



Tjena! :)

Jag kom hem från centrum för ett tag sen. Jag slutade 13:40 men sen mötte jag mamma i centrum och så handlade vi lite. Sen gick vi hem och ja, det tog lite tid, iförsej har jag vart hemma ett tag så jag kanske kom hem halv fyra..? Jaja, jag ska snart ta och plugga lite so, no och musik. Har tre prov på onsdag och två på fredag.. -.-
Så ja, jag ska ta och stänga av datan nu. Hörs senare! :)


Förlåt



Hallu! :)

Förlåt för att jag inte har bloggat nåt idag, men jag har inte mått så bra. Mått illa både idag och igår.. :/
Så jag har bara vilat idag, men jag mår bättre nu. :)
Jag har kollat på solsidan också. :D Fast det va ju ett tag sen men endå ;)
I morgon är det måndag :/ Skola.. fast vi slutar ganska tidigt, 13:40 , så det är ju bra! ;)
Vi hörs i morgon :)

Burlesque

Tjena! :)

Idag har jag vart och kollat på bio inne i stan med mamma och Josse. Vi såg burlesque ;)
Ja, men nu tjatar Josse på att jag måste sluta och att hobn ska va inne på datan.. -.- Tjaaat!!! -.-'

Dans :)


Bild från showen 2009, tror jag :P

Hej! :P

Jag kom hem från dansen för kanske 20 minuter sen. :P Vi ska dansa med stolar, så vi fick öva lite på det. ;)
Jag ska strax duscha och äta middag. :)
Men japp, vi hörs i morgon eller i kväl :)<3

Kom nyss hem


Sommar!!<333

Tjena! :)

Nu har jag kommit hem från sskolan och ätit mellis. :P Slutade tjugo över tre. -.- Men jag tog bussen hem och då kom jag hem typ fyra. ;)
Men idag är det ju dans. Show dans. :D Ebba kommer väl vid fem och så drar vi ner till gymnasiet. :)
Men nu måste jag fixa lite saker. ;)
Ha det bra!<3

Rosor ;)



Tja!

Jag slutade 13:10 idag. :D Så då gick jag hem. Jag har typ bara vart inne på facebook och pluggat lite på matten. Vi har ju prov i morgon. :/  Imorgon slutar jag 15:20.. :o  Men det är ju perfekt till bussen som kommer 15:40. Nu kom Ian och bill typ klicka på knapparna på tangentbordet.. :P så jag ska nog sluta skriva nu innan han raderar allt eller nåt! ;)

Chor


Ceasar :P

Hej!
Jag vet att jag skulle skriva efter dansen igår men jag duschade, åt middag och pluggade till två prov som va idag.

Men idag va i alla fall jag och Mia typ mattanter.. :o Eller vi hade chor. Först 8.10 fick vi gå till cafeterian och bre mackor sen fick vi rast och sen gick vi till Kent (vaktmästaren) och han pratade om brand och säkerhets grejjs. Vad det nu har med mattants saker att göra? Sen fick vi äta 10.50 och stå där bakom disk grejen och Mia sprutade med vatten grejjen och jag fixade tallrikarna och glasen och det. Sen klockan 12 hade vi inte mer chor så då fick vi en varsin glass, som tack för hjälpen. :P
Sen va det bara matte, engelska och So. Vi slutade klockan tre. Bara för att jag är så snäll så väntade jag med Elin på skolbussen som kom 15.40. Hon skulle träffa Amine på bussen, men ville inte vänta själv. Så vi gick ner till centrum och tog bussen därifrån. Men nu ska jag se på Vampires Suck med mamma. ;)

Ha det bra!<3

Dans idag :)


Bild som inte alls har nåt att göra med inlägget ;)

Hejhej!

Idag är det dans. Ballett. Måste öva på possitionerna. Maria kommer bli hur arg som helst om jag inte gör rätt. Inte lika kul. :/
Men nej, nu ska jag va glad, dans som dans. Och världens konstigaste, knäppaste uppvärmning! ;)
Ebba kommer runt halv sex, eller hon går hemifrån sej kvart över fem. Så ska vi gå ner till dansen. :)

Efter skolan idag stod jag och väntade på skolbussen med Emelie. Men jag fick skjuss av hennes mamma till biblioteket och hämtade min stol som jag gjort på bilden. Sen fick jag skjuss hem. :)  Så har jag ätit mellis och busat med Ian. Nu är han och mamma ute och leker. :)

Vi hörs efter dansen eller i morgon!<3

RSS 2.0