Packat till Åland

Hej!

Nu har jag precis packat klart till Åland i morgon, som sagt kommer Cissi och hämtar oss runt 4.
Jag kan nog inte blogga på en vecka så ni får bilder och så när jag kommer hem till mamma.
Nu ska jag kolla några bloggar och kanske städa lite :P

Hörs!


Kvarnis med Donika <3

Hej!

Idag var jag med Donika på kvarnis. :)<3  (kom nyss hem)   Vi badade och hade vattenkrig! XD
Sen träffade vi Linda och Hanna där också! :)<3
Ian doppade fötterna i en pool för första gången! :)

På vägen hem så köpte jag och Donika en varsin Ben&Jerry's glass:)





Hihi! Jag och Donika!! :)<3


Åland

Hej!
Jag har inte bloggat för att jag inte har haft nån dator hos pappa men vi har bland annat badat på skavlöten och spelat kubb. Jerry (Cissis kompis) har tapetserat så nu håller han på med mitt rum.

Men på onsdag kommer Cissi och hämtar mig och Josse efter jobbet för påtorsdag ska vi till Åland och fira midsommar. :D
Så det jag kommer göra i morgon är nog att packa, packa och packa! :P

Ses sen!♥

Spruta

Hejhej!

Idag ska Ian ta en spruta! :O
Jag ska följa med för mamma hatar sprutor och Christian jobbar så jag ska följa med.
Han ska ta den... nån gång runt ett tror jag?

Nu ska jag borsta håret, har inte gjort det än! XD haha!


Täby C :P

Hej!

Josephine (lilla syrra) och Emma (hennes kompis) skulle typ ha shopping dag i täby centrum så jag och mamma åkte också dit för jag behövde en ny bikini, min är typ för liten och mamma ville inte att Josse skulle åka dit och hem själv typ så de shoppade medans jag och mamma köpte en ny bikini till mig! :D

♥♥


Grattis Josephine och pappa!!♥

Hejhej!

Idag fyller världens sötaste Josedphine år och igår fyllde världens bästa pappa år! :P
GRATTIS!♥



SOMMAR LOV!! :D<3

Hej!
Idag var det ju skolavslutning på vår skola.
Först träffades vi i klass rummet kl.8 sen 8:30 gick vi till matsalen och så för det regnade. Sen gick vi till klassrummet och Linda sjöng 'a moment like this' och spelade upp en M6Blå video hon hade gjort, franska gruppen sjöng en franska låt och Lisbeth grät! :P

I höst ska jag börja i hjälmsta och typ alla andra i hammarbacken! :'(

Jag kommer sakna er M6Blå!!! ♥♥


Hela klassen på engsholmen i femman ♥

Skolavslutning tomorrow!! :)

Hejhej!
Imorgon är det skolavslutning! :)
Vi ska träffas i klassrummet kl.8 och sen 8.30 ska vi ner till fotbolls planen och ha avslutning, men om det regnar har sexorna paxat matsalen så då får vi gå dit i stället. :P

Men idag hade vi finlunch på skolan. Vi fick äta kl.13-14:30 typ! Men vi fick en varmkorv kl.10:30 så vi inte skulle bli så hungriga. :P
vi fick kyckling, klyft potatis och beanésås och till efter rätt chokladkaka med grädde, glass och hallon! XD
Det var jätte fint dukat och så :)
Tyvärr har jag inga bilder :(
Men ska ta bilder på avslutningen i morgon med min mobil så att de kan laddas över hit!! XD

Ses!♥

Täby C med Ebba :D<3

Hej!

Kom hem från täby för en stund sen.
Har ätit pizzabröd :P

Först efter skolan åkte vi tåg till täby. Linda skulle träffa några i centrum så vi åkte dit tillsammans men sen gick vi till mc donalds och jag och Ebba köpte glass och Linda träffade de där så de gick.
Men jag köpte typ inget för vi kollade typ bara på skolavslutningskläder. 

Jag har ingen sladd till min kamera så ska fråga mamma om hon har nån isåfall får ni bilder sen annars får jag försöka ta kort med mobilen på kameran... men aja. Bilder kommer i alla fall :P 

I morgon ska vi först spela fotboll mot lärarna, det är typ en tradition alla sexor som vill spelar fotboll mot lärarna två dagar innan skolavslutningen XD, sen ska vi till nån scoutstuga och grilla spett. :P Man får ta med sig ett eget spett till skolan i väskan!! XD

Men efter skolan ska jag till täby med pappa och handla skolavslutnings kläderna! :D


Grönan, helgen och skavlöten :)

Hej! Förlåt att jag inte skrev nåt hos pappa men vi har ju inget internet nu när vi har flyttat. :(

Men i tisdags var vi ju på grönan med klassen lite bilder:


Jag..

På tåget påväg dit









Sen i helgen har vi bara varit på Ikea, K-rauta o.s.v och kollat på tapeter och möbler..

Idag var vi på skavlöten alla sexorna:





Linda och jag


haha Linda och jag hoppar XD

Till pappa

Hej!

Nu har jag kommit hem från skolan eller för ganska länge sen men aja..
Vi hade elevens val sist det var den sista så vi fick lite saft och kakor. :D
Men snart ska jag på piano och efter det kommer pappa dit och då ska vi cykla till hans nya hus. :D Kanske blir lite bloggning där ifrån om grönan och de. Men först ska Linda skicka lite bilder från grönan. :)
Vi Ses♥

RSS 2.0