Tråkigt! -.-

Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar på family fuy! ;) Har gjort klart alla läxor och kelat lite med Plurret och så.
Nu har jag bara tråkigt.. vet inte riktigt vad jag ska göra kanske kolla några bloggar eller så...
Haha, roligt inlägg ;O

Hemma! ;)

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite. Slutade 13:40 idag ;)
Jag och Mia damsög våra skåp, när jag tog ut min väska som stod i skåpet va den typ vit (den är svart) så det behövdes! Nu är det skinande rent! ;P

Nu ska jag ta och göra läxorna de ska va inne på onsdag. -.-'
Kommer kanske nåt inlägg ikväll.
Ses!<3

Skulle publiceras igår ;)

Hejsan nu kommer några bilder från grönan;


Lustiga huset

Josephine och faster i den LÅNGA kön till kvasten ;O

Josephine och faster åker kvasten :P

Josephine med sin sockervadd :D

Jag, Josse och faster åker vilda musen ;P

Farmor, faster och Josephine :)

Solnedgång ;)

Städat buren :P

Hej!
Jag blev precis klar med att städa plurret's och Yambo's bur. Jag städade Yambo's bur för att Julia är på sitt landställe och hon städade Plurret's bur förra veckan när jag inte va här.
Så nu har de det rent och fint. ;)

Plurret igår :D<3

Plurret

Hej!
Var nyss ute med Plurret. :)
Han fick vara lite på gräset medans jag tog lite kort på han ;)


Gullig!! ;D

Första "riktiga" skoldagen ;)

Hej!
Idag var första "riktiga" skoldagen. Först skulle vi ha slöjd vi träffades i datasalen och bestämde vad för slöjd vi skulle ha, jag fick sy slöjd ;)
Sen hade vi svenska och sen bild, sen blev det lunch, potatis grattäng, sen hade vi ea-tid (eget arbete) sen klockan 13:10 slutade vi då cyklade jag hem till pappa och hämtade mina jumpa kläder och hälsade på Plurret. Sen cyklade jag hem till mamma och kollade på tv:en och passade Ian. ;P
Det var väl allt jag gjort idag tror jag.. Imorgon ska jag till pappa så då får ni bilderna från grönan. :)
Ses!! ;P<3

Sjuk :(

Hejsan!
Igår va jag och Josephine på grönan med farmor och faster, mamma skulle egentligen också följa med men Ian va förkyld. :(
Sen när vi skulle åka hem så vart jag typ förkyld. :O Så idag gick jag inte till skolan, jag har bara legat och vilat. Jag ska inte till skolan imorgon heller, men på onsdag hoppas jag att jag är frisk!;)
Så nu sitter jag och dricker lite te och kollar på fångarna på fortet :P
Men iallafall så va vi ju på grönan igår, först skjutsade Christian oss till entrén och där träffade vi farmor och faster. Sen betalade vi entrén och åkband. Sen gick vi ovh åt på en resturang där. :) När vi ätit så skulle vi åka kvasten, men det var en så lång kö så vi hoppade över den och sköt lite luftgevär. :) Sen åkte vi kvasten, vilda musen, jet line (tror jag den heter), gick i lustiga huset och spelade och vann massor! ;) :P
Tyvärr har jag inte min överföringssladd här men när jag kommer till pappa på fredag så kan ni få lite bilder. :) Bättre sent än aldrig, hihi ;D
Ha det bra! <3

Första skoldagen

Hejsan! :)
Idag började jag i skolan fast inte med samma klass som förra året för vår skola går bara upp till 6:an. :(
Men ja det gick ju bra vi körde några sammarbets-övningar och kollade runt, fick massor av papper o.s.v.
Imorgon börjar jag kl.9 och då ska vi göra smoothie.. ;) Sen efter lunch ska vi åka och bada på kvarnis.

Slänger in en snygg bild på mig och Julia på Åland i somras ;)

Amine:)

Hej!
Har varit med Amine idag. :) Vi åkte till pappa och hälsade på Plurret och Yambo. Sen åkte vi hem igen och såg på en film, sen gick vi hem till henne och skulle hälsa på MischMisch men när vi kom in så stod hennes syrra i hallen med en liten kattunge :) Så hon hade fått en liten kattunge :D

Plurret

Yambo

Amine och MischMisch

MischMisch

Och så fick jag en stor burk med pellets till Plurret för mitt va slut och Amine behövde det inte:) Snällt! :D<3

Regn :(

Shit vad det regnar och åskar asså! Hatar åska ;(
Ska nog stänga av datan nu men skriver ikväll om det inte åskar.. ;)
Kram!

kanin

Hej!
Har vart och hämtat min kanin nu:) Han heter Plurret ;) Han  är jättelugn och gosig:D

Jag och Plurret just nu :)

Fler bilder på han kommer ikväll eller imorgon:)

Zoo Magasinet

Hej!Kom nyss hem från Zoo Magasinet vi köpte massa saker till kaninen som jag ska få idag. :)
jag skulle igentligen köpt det i går när jag va i täby centrum men det var så dyrt och jag hade inte pengar till det så jag sket i det.;) Vi ska hämta han ikväll men Linda skulle ringa idag nån gång...
Men nu ska jag hjälpa till med buren. Den är inte klar än, vi bygger en egen. :D


Sakerna jag köpte

Buren igår kväll ;)

Kanin

Hejhej!
Jag och Linda håller på och bestemmer om imorgon för jag ska komma och köpa en kanin från Lindas och Emmas kull. :)
Kul!! :D

RSS 2.0