OJ OJ!

OJ OJ!
Jag har inte bloggat på en vecka!
Men jag har inget att skriva om just nu, kanske bloggar lite senare.
Chao!


Kaffebryggare

Hej!
Jag håller på med min läxa, jag ska ta reda på hur en kaffebryggare fungerar.
Den ska vara inne i morgon.
Men nu ska jag fortsätta på den.
Kram!

'Bilderna





snoow








ebba hjular

Det finns fler bilder på Ebbas blogg.


-.-

Hej!
Ebba skickar bilderna nu men det funkar typ inte.. -.-
Men när det funkar så lägger jag in de


I'm missis tropical! ;)

Hello! I'm miss tropical! =P
Hehe, jag kom hem från Ebba för en stund sen.
Först möttes vi på vägen sen "lekte" vi med en katt. Sen gick vi till skogen och tog lite bilder, sen dansade vi lite, hehe.
Bilderna kommer sen när Ebba har skickat dem.
Kram!


Bloggar mer sen

Hej!
Snart ska jag vara med Ebba, hon skulle bara städa sitt rum.
Jag bloggar mer sen
Kram!


Multiplikation

Hej!
Idag hade vi elevens val i skolan, jag har bild. Jag ritade en jaguar (djuret). Den blev ganska bra på skissen men sen när jag målade på duken med kolkrita så blev den helt muppad. -.-
Imorgon ska vi ha multiplikations täst, så jag måste öva.
♥♥


10 min

Hej!
Om 10 min kommer Ebba hit och då ska vi åka till dansen.
Jag har egentligen inget att skriva om så ja, jag ska fixa mig för dansen nu och så bloggar jag mer i morgon.
Hejdå♥

RSS 2.0