Dans och baka (:

Hej, jag har precis bakat kladd kaka som vi ska sälja i morgon i centrum kl. 18.00 - 19.00. (: Men ja jag skriver om det i morgon om jag hinner.
Idag var jag med Elin och vi hoppade studsmatta och gjorde läxor. Jag tog kort på hennes konstiga fisk också men den ser ut som en tvestjärt. xD
Sen så vid klockan kvart i fyra så gick jag hem och bytte om och gick till dansen.
Vi gjorde våran disco dans som uppvärmning och vi hade en tävling, men jag vann inte :( ( jag ville inte vinna heller xD ). Det var Olivia som vann . :) Men i.a.f så efter det så gjorde vi batman dansen.
Nu har jag inge mer att skriva så ha det bra <333
Kram Izza

Kommentarer
Postat av: Madde B

Coolt att du har börajat blogg också =)

2009-04-24 @ 14:36:41
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0