Nationellt prov

Hej, idag hade vi ett nationellt det var matte. Jag tycker det var ganska lätt men jag hoppas jag har alla rätt! (:
Vi hade gymnastik i slutet av dagen, tjejerna fick typ göra volter först medans killarna fick göra fotboll, basket eller inne bandy (de valde fotboll). Sen bytte vi och vi körde fotboll och de gjorde volter. Det var ganska kul men jag kan inte göra volter och jag suger på fotboll .... Men men, jag gjorde mitt bästa... Mer kan man inte göra ;) Hehe.. Ja, nu ska jag nog snart gå och se på TV, men först ska jag försöka ladda upp några bilder.. Åh det funkar inte kanske laddar upp någon imorgon . Förresten kolla in på ebbaoizza.blogg.se (:
Ha det bra <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0