I taket lyser stjärnorna

Hej, idag i skolan så skulle vi se på en film men den hackade typ hela tiden i början. Men sen så slutade det, vi såg på: "i taket lyser stjänorna".  Den var bra men inte så skol-aktig liksom... Innan man fick gå in så körde vi burken. Det var ganska kul förutom att jag skrapade henderna på stenen som var burk stället.x] När vi skulle gå hem så puttade Bill in Angelica i min mage!:o Det gjorde jätte ont  Men i.a.f så hade vi ett nationellt prov i matte det sista!!:):):)  Jag, Frida och Johan var i en grupp för det var en grupp uppgift som man skulle göra. Någonting om att inreda ett rum typ.  Men nu ska jag äta lasange=) Ha det så bra<3
Kram Izza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0