Sommar lov

Hej
Nu är det äntligen sommar lov! =)

Idag hade vi ju skolavslutning! =)
Vi hade avslutningen i matsalen "pågrund av väntat regn" men det var inget regn, fast vi var ändå där.

Jag, Madde.B, Angelica, Hanna o Amine dansade vår disco dans till "hope and glory".

Och sen när vi skulle säga hejdå till Lisbeth och alla andra så började Lisbeth att gråta för några ska sluta, det var väl en känslig sak för henne..
 Sen så gick vi hem och åt tårta för min syrra fyller år idag och pappa fyllde år igår och efter det så gick vi ner till centrum och skulle handla mat och en precent till en person som jag ska på fest hos i kväll.
Nu ska jag kolla några bloggar och chatta lite!
Ha det bra !!
Love Izza! x]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0