Träningsvärk!=(

Hej, idag var jag på dans kurs/ läger igen och jag har jätte mkt träningsvärk! Jag ska typ strecha lite innan jag går och lägger mig i kväll. Jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt för i morrn ska jag upp tidigt igen typ kl 7 eller 8 och sen iväg till dansen som börjar 9.30 och vi ska jogga på morgonen om det inte regnar så det är bäst att man inte är trött. x]

Först joggade vi inne eftersom att det regnade och sen gjorde vi lite strech typ och sen började vi med discon med Malin och sen strech och styrka och sen jazz med Camilla.

Just det Camilla ( min dans lärare ) att hon inte skulle ha oss mer bara de som går på Tisdagar och Onsdagar och Disco men jag går ju på torsdagar så jag kommer inte ha henne om jag inte kommer med i disco gruppen. =( Men vi får ju en ny lärare och det är ju kul.

Nu ska jag läsa några bloggar och sen ska jag äta och få masage av mamma. x]

Hejdå !!


// Izza


Kommentarer
Postat av: frida

Hejhej ! Vilken lärare ska vi ha då ?

2009-06-14 @ 18:44:35
URL: http://fridasday.blogg.se/
Postat av: frida

Okej, ha det bra! Hejdå

2009-06-17 @ 16:47:43
URL: http://fridasday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0