Promenad

Hej, i dag så gick mamma, Josephine och jag ner till centrum och köpte glass. =) Sen så gick vi till kyrkan och kollade lite på gravarna och på minnnes stunden eller vad det hette det var i.a.f jätte fint där tkr jag. Jag kan lägga upp några bilder på det: Men efter att vi hade varit där så gick vi hem och då kom León och sa att vi skulle äta hos de.
Men ja då åt vi hos León, Elise, Maria och Wille. Men medan vi väntade på att maten skulle bli klar så var jag ute med León och gungade på en katt-sak.. Sen åt vi och sen så var jag med hoonom på hans rum och bakade lera kakor.x] Nu har jag nog inget mer att skriva så nu kommer bilderna:



Ha det bra<33
kram Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0