.

tjatja ;)

Idag skulle ju Ians farmor och gammelfarmor komma hit men de gjorde de aldrig utan de åkte direkt till norrsborg , asså de har flygit hit från Chile.. :P

Men iallafall så slutade vi kl. 15 idag i skolan -.- de gick skit segt och sen så tog de typ 40 minuter att gå hem också bara för att vi e sååååå seeega ;)
de brukar ta typ 20 minuter .. :P
Men aa jag har pluggat lite so ska plugga No snart , prov på fredag :(

Men i morgon så ska jag och Elin passa Ian hos frisören när mamma ska klippa sig , så de blir kul :P Sen vid halv sex - sex tiden ska jag till vallentunagymnasium och hämta min mjukisoverall och videon från dansen :D
Vet inte riktigt var de är på gymnasiet men antagligen i cafeterian .. vi får se :P

hihih men nu ska jag kolla facebook :P hare bra :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0