.

Hej :)

Idag va de nån handbolls match-sak i skolan först va de 7a och 7b som mötte varann sen 7c och mo7 sen final ; 7c och 7...a tror jag de tävlade om tredje plats och mo7 och 7...b?? tävlade om första och andra plats :P
Jag går i 7c jag vet inte om vi kom trea eller fyra men iallafall ;)

Efter skolan skulle jag och Mia åka till täby och handla julklappar men de va för kallt ( XD ) och vi orkade inte så vi gick runt lite i centrum och sen skulle jag ta tåget hem då sa Mia att hon hade sagt att de gick ett tåg 53 så då gick vi mot tåget och så såg hon att klockan va 53 så då kuta jag till tåget, hann precis hoppa (bokstavligt talat!!) in i vagnen XD hahah
och sen när jag skulle låsa upp dörren här hemma så funkar såklart inte nyckeln och cissi kan inte öppna för hon tapetserar så efter ett tag när jag försökt låsa upp många gånger så kommer Jocke och öppnar och när Cissi provar låsa upp så funkar de såklart -.-'
Asså jag har inte sån tur idag -.-

Men aa i morron slutar vi skolan :) LOV :D och om tre dagar är de jul!! :D


Men nu ska jag iallafall göra nåt .. facebook ofc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0