hallu ;P

shasha! ;)
Idag hade vi show igen men den va kl.12 så vi skulle va där kl.11 när jag kom dit va typ ingen från min dansgrupp där förutom ellen men hon bara sprang iväg :'( nej men hon skulle typ köpa nåt i cafeterian ;) så jag satt och kolla lite när några dansa i spegelsalen och väntade på att ebba eller frida skulle komma och frida kom typ 11.10 och ebba kom typ 11.45 :o Ebba=SEEN :)

Men aa sen dansade vi lte i spegelsalen sprang runt hade tråkit o.s.v ;) Men sen när vi skulle uppträda så gick vi bakom scenen,såklart;), och sen va de typ fel i musiken så vi kom lite före men aa vi fick vänta tills när vi skulle köra kom ;) annars gick de bra! :D

Jag köpte en overall och en video med alla danser , man fick beställa de och så kmr de typ nån gång i veckan.. :o men de ska typ ringa eller mejla ;)

Tyvärr så tog jag inga bilder idag :( men ni fick ju några igår ;D



Jag och frida i går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0