Jul i gen ;)

hejhej :)

Vi firade jul idag igen men nu va det med pappa ;)

Pappa och Cissi kom och hämtade oss vid ett och då åkte vi till Cissis pappa och firade jul där och i morgon ska vi fira jul hos Cissis mamma ;D hahah mycke jul :P

Men jag kan skriva vad jag har fått :

tre böcker

två trisslotter ( vann 25 kr XD )

500 kr att shoppa för när vi ska åka och shoppa ;)

ett par örhengen

5 läppglans

viva la diva absolutely fabulous eyes  ( massa ögonskuggor )

200 kr

och ett bokmärke som josse har gjort till mig

Det va vad jag fick idag men igår fick jag :

ett par toffler

mjukisbyxor

en kofta

hår smycke , typ

hårspennen

en parfym

ett par treggings

ett linne  från chile

senn tror jag onte det va nåt mer eller joo mjukis overallen ( som ni fortfarande inte fått nån bild på men det kommer ;) )  som jag fick i förskott :P

hahah sorry att ni inte fick bilder på sakerna men jag orkar inte ta kort på det och helften är hos mamma :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0