Måndag :(

Hejsan ;)

Det är måndag idag :(    o då är det skola som vanligt .. vi hade sovmorron till klockan tjugo över nio :D
jag vaknade klockan sex av att en plogbil kör fram o tillbaks utanför mitt fönster och sen när den åker iväg så kan jag inte somna om så jag gick upp -.-
Men smart som jag är gick jag typ fem över halv för jag trodde vi börja nio för hom sa de , mia också o de brukar ta ungefär tjugo minuter , men idag tog det sålklart bara typ 5-10 minuter.. -.- så jag fick sitta utanför no-salarna i typ en halv timme -.- tråååkigt!!
Men sen efter skolan har mia elevens val och då har hon hål timme i 40 minuter innan hon börjar så hon gick med mig och hälsade på Plurret och sen gick hon till skolan igen (tidsfördriv ;)) och sen när klockan blev tjugo över två (när hon börjar) messa mig och sa att hon inte hade nån musik för hon va sjuk XD Hahha Stackars Mia :') 
Men aa bra promenad iallafall :P

Men det är bara fyra dagar kvar till jul!!!! :D <333 Lääängtar!!! :D




hahah jag just nu xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0