Fasters födelsedag idag :)

Hej!
Idag fyllde/fyller faster år! :)
Vi åkte runt 12 till rolandshovparken och kollade på nån festival. :) Vi var där ett tag. Jag fick ett halsband med två delfiner på :) Så gick vi runt där och kollade lite och jag köpte en ostpirog ;) Sen efter ett tag började det regna. :( Så vi ställde oss under ett stort träd istället.
Sen efter.. ganska länge när vi vart där ett tag så sa faster att vi skulle gå och då fick jag ett kuvert som det var ett kort i och i det stod det:

Själva kortet





Fast det skulle bli storm och det regnade jättemycket så vi gick till blå porten tror jag det hette och åt istället. Jag åt oxfilé. :)
Så på tisdag ska vi åka och göra om allt istället typ. :D Om det inte regnar. ;)
Nu ska vi se på farsan. ;)
Ha det bra!<3


Mitt halsband jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0